Skip to main content
فهرست مقالات

آیا بازارگرایی در بازار و توجه به آن مهم است؟: یک بررسی در خصوص رابطه بین برتری موقعیت و سطح عملکرد

نویسنده: ؛ ؛

دی 1380 - شماره 33 (7 صفحه - از 29 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : بازارگرایی ،سطح عملکرد ،ملیتی ،به‌سوی بازار ،یادگیری سازمانی ،گرایش به‌سوی بازار ،برتری موقعیت ،Slater ،کسب و کار ،واحدهای کسب و کار ،شرکت چند ،به‌سوی ،نرخ بازده ،Slater و ،واحدهای کسب ،گرایش به‌سوی ،موقعیت برتری ،درصد تغییرات ،طول پنج سال ،متوسط تغییرات ،نیازهای مشخص ،مورد بررسی ،مورد استفاده ،نشان می‌دهیم ،مورد توجه ،قرار دهیم

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.