خلاصه ماشینی:
"نظرتان در ارتباط با اعلام فهرست سالانهء صد شرکت برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی چیست؟آیا معیارهای در نظر گرفته شده جهت انتخاب این شرکتها مناسب است؟اگر پیشنهادی در این رابطه دارید لطفا بیان فرمایید؟ با توجه به موارد گفته شده در بالا،اعلام فهرست سالانه صد شرکت برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی میتواند به الگویسازی در جامعه کمک کند.
از آنجا که مدیر نقش هدایت گروه یا سازمانی و ارزیابی اعضای سازمان را در مسیر دستیابی به اهداف آن ایفا میکند،لازم است خود نسبت به وظایف سازمان آگاهی و شناخت کافی داشته باشد و باایجاد فضای مناسب سازمانی،انگیزه کارکنان را برای مشارکت در برنامههای شرکت تقویت کند به عبارت دیگر مهارت سازماندهی یک تیم هماهنگ و پرانگیزه را داشته باشد و بتواند در برابر اوضاع متغیر بیرونی واکنش مناسب نشان دهد.
عملکرد یکسالهء شرکت(سال 1379)در زمینه گسترش و افزایش کیفیت خدمات چگونه بوده است؟ سیاست شرکت بیمه دانا طی پنج ساله اخیر ایجاد تعادل بین پرتفوی بیمههای اموال نیبت به بیمههای اشخاصی متمرکز و همواره این امر مورد توجه بوده بطوری که این تصمیم به کاهش بیمههای اشخاص و درمان منجر نشود.
چقدر برای مقولهء تبلیغات اهمیت قائل هستید و به نظر شما تبلیغات چه میزان میتواند در معرفی شرکت،ارتقاء جایگاه شرکت نسبت به رقبا،نقش داشته باشد؟ بدیهی است تبلیغات یکی از اهرمهای بازاریابی است و بیمه دانا نیز از این اهرم به نحو مطلوب استفاده میبرد ولی روش این شرکت در تبلیغات،اطلاعرسانی به جامعه مخاطب،ترویج فرهنگ بیمه و آشنا ساختن بیمهشدگان با حقوق خود است."