Skip to main content
فهرست مقالات

شرکت ساپکو

مصاحبه شونده:

(4 صفحه - از 42 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : شرکت ساپکو، مدیران، مدیریت، ایران‌خودرو، ایران، بازار، افزایش سهم بازار مدنظر، صنعت، اقتصاد، سهم

خلاصه ماشینی:

"*نظرتان در ارتباط با بحث خصوصی سازی چیست؟آیا به نظر شما در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی گسترش و ایجاد زمینه مناسب و رواج بیشتر بخش‌های خصوصی را پیشنهاد می‌کنید یا حفظ سازمان‌های دولتی و سنتی گذشته را؟ تجارب فرآیند خصوصی‌سازی در کشورهای مشابه ایران‌ نشان می‌دهد که اگر این فرایند هدفمند بوده و بطور شفاف، دقیق و با رعایت مصالح کشور انجام شود بسیار اثربخش‌ می‌باشد. *چه برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی در جهت ارتقاء دادن میزان‌ تخصص و آگاهیهای نیروی انسانی شرکت مدنظر است؟ ساپکو همواره خود را سازمان یادگیرنده برمی‌شمارد و تاکنون اقدامات زیر در این خصوص اجرا شده است: -برنامه‌های آموزشی بدو استخدام پرسنل جدید سازمان‌ -برنامه‌های استراتژیک و سیستماتیک به منظور آموختن حین‌ خدمت پرسنل‌ -ارائه سمینارهای علمی و آموزشی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر در سطح کشور -تاسیس مدرسه عالی مدیریت ایران خودرو ( MBA ) با همکاری‌ دانشگاه انگلیس و جذب اساتید مجرب جهت دوره‌ فوق‌لیسانس مدیریت بازرگانی *آیا در عملیات تولیدی واحدها،ضایعات غیرقابل تبدیل و مصرف وجود دارد؟اگر چنین است چه اقداماتی در جهت دفع این‌ ضایعات با توجه به امر حفظ محیطزیست صورت می‌پذیرد؟ از آنجایی که شرکت ساپکو تولیدکننده قطعه نمی‌باشد،لذل‌ ضایعات در مورد این شرکت مصداق ندارد،این موضوع صرفا در مواردی که قطعا تحویلی از سازندگان خراب باشد یا به‌ آن‌ها جهت اصلاح برگشت داده می‌شود و یا در صورت نیاز معدوم می‌شود(بخصوص در مورد قطعات ایمنی خودرو) مصداق پیدا می‌کند و در واقع از طریق سازندگان در کاهش‌ ضایعات و اتلاف و رعایت مسائل زیست میحیطی نظارت‌ می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.