Skip to main content
فهرست مقالات

شرکت خط قرمز

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 50 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : شرکت خط قرمز، اطلاعات، MC، محصول، ضبط اطلاعات، Card Magic، محصول شرکت خط قرمز، شرکت خط قرمز فعالیت، رسانه، اطلاع‌رسانی، کار Card Magic، ابزارهای جدید اطلاع‌رسانی، فنی، مشتریان، ابزارهای جدید Magic، ایده، خدمات، کیفیت محصولی، بازار ایران، کار، اطلاعات شرکت، اطلاعات فنی، فعالیت، شیوه‌ها، بخش اطلاع‌رسانی، اطلاعات و مطلوبیت خدمات، محصول جدید، اطلاع‌رسانی فعالیت، استفاده، ابزارهای جدید

خلاصه ماشینی: "از سوی دیگر استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید به خصوص در بخش اطلاع‌رسانی همواره برای مخاطبین چه داخل کشور و چه خارج از کشور جذابیت داشته و حس به‌ روز بودن اطلاعات و مطلوبیت خدمات را به مشتریان منتقل می‌کند. *مخاطبین اصلی محصول شرکت خط قرمز چه کسانی‌ هستند؟ همه شرکت‌هایی که ضرورت بقا در بازارهایی‌ پرتلاطم جهانی را حس کرده‌اند و آنان که در نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور حضور مستمر دارند و هر کجا که می‌روند کوهی از اطلاعات مکتوب شامل‌ اطلاعات فنی و کاتالوگ و بروشور و غیره را با خود به‌ دنبال می‌کشند و آنان که در عرصه‌های مختلف خدماتی، آموزشی و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند به نوعی مشتریان‌ این کالا به شمار می‌روند. در واقع ما ایده و پیشنهادی برای هر حرفه‌ای داریم که آنرا به رایگان در اختیار قرار می‌دهیم و معتقدیم که خط قرمز بهتر از هر شرکت دیگری می‌تواند این ایده را به انجام برساند و البته‌ مشتری را در انتخاب آزاد می‌گذاریم تا میان کار با کیفیت‌ ما و سایر کارهای نه چندان مشابه انتخاب کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.