Skip to main content
فهرست مقالات

شرکت خط قرمز

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 50 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : شرکت خط قرمز، اطلاعات، MC، محصول، ضبط اطلاعات، Card Magic، محصول شرکت خط قرمز، شرکت خط قرمز فعالیت، رسانه، اطلاع‌رسانی

خلاصه ماشینی:

"از سوی دیگر استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید به خصوص در بخش اطلاع‌رسانی همواره برای مخاطبین چه داخل کشور و چه خارج از کشور جذابیت داشته و حس به‌ روز بودن اطلاعات و مطلوبیت خدمات را به مشتریان منتقل می‌کند. *مخاطبین اصلی محصول شرکت خط قرمز چه کسانی‌ هستند؟ همه شرکت‌هایی که ضرورت بقا در بازارهایی‌ پرتلاطم جهانی را حس کرده‌اند و آنان که در نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور حضور مستمر دارند و هر کجا که می‌روند کوهی از اطلاعات مکتوب شامل‌ اطلاعات فنی و کاتالوگ و بروشور و غیره را با خود به‌ دنبال می‌کشند و آنان که در عرصه‌های مختلف خدماتی، آموزشی و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند به نوعی مشتریان‌ این کالا به شمار می‌روند. در واقع ما ایده و پیشنهادی برای هر حرفه‌ای داریم که آنرا به رایگان در اختیار قرار می‌دهیم و معتقدیم که خط قرمز بهتر از هر شرکت دیگری می‌تواند این ایده را به انجام برساند و البته‌ مشتری را در انتخاب آزاد می‌گذاریم تا میان کار با کیفیت‌ ما و سایر کارهای نه چندان مشابه انتخاب کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.