Skip to main content
فهرست مقالات

پاتولوژی تبلیغات در ایران

نویسنده: ؛

تیر 1381 - شماره 39 (3 صفحه - از 17 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : سهم بازار ،مخارج آگهی‌های تجاری ،اثربخشی تبلیغات ،آگهی‌های تجاری ،سهم از اذهان ،سهم از باورها ،تحقیقات بازاریابی ،سهم نفوذ در مخاطبان ،اثربخش ،میزان اثربخشی تبلیغات ،سلیقه ،مخارج آگهی‌های ،نام تجاری ،آگهی‌های ،رقیب ،تبلیغاتی ،تاثیر تبلیغات ،میزان اثربخشی ،اذهان و سهم ،اثربخش بودن مخارج ،دوره زمانی مشخص ،طبقه محصول ،مقدار عددی ،اثربخش بودن ،افزایش می‌دهند ،زمانی مشخص

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.