Skip to main content
فهرست مقالات

پاتولوژی تبلیغات در ایران

نویسنده:

(3 صفحه - از 17 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات ،محصول ،مشتری ،فروش ،سهم بازار ،سهم ،میزان اثربخشی تبلیغات خودبین رقبا ،مخارج آگهی‌های تجاری ،آگهی‌های تجاری ،رقیب ،اثربخشی تبلیغات بوسیله تحقیقات بازاریابی ،میزان اثربخشی تبلیغات بوسیله تحقیقات ،ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات ،سلیقه ،اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات ،اثربخشی تبلیغات ،آگهی‌های تجاری سبب شکی‌گیری سهم ،سهم نفوذ در مخاطبان ،طور کلی تاثیر تبلیغات ،تحقیقات بازاریابی ،مخاطبان و سهم بازار ،تاثیر تبلیغات در زمان حال ،میزان اثربخش بودن آگهی‌های ،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی ،هدف ،صورتی اجتناب‌پذیر سهم بازار ،زمان حال اندازه‌گیری ،نام و نشان تجاری ،صورتی قابل اندازه‌گیری ،نام تجاری

خلاصه ماشینی:

"(نویسنده) جدول شماره 1- رابطه بین سهم نفوذ در مخاطبان و سهم بازار(الگوی پکهام) تبلیغات،تا چه‌ مقداری ذهنیت‌ مخاطبان را نسبت به‌ نام تجاری تغییر می‌دهد؟ تبلیغات،به چه‌ میزانی،نتایج خود را به صورت تغییرات فروش نشان می‌دهد؟ ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات بوسیله تحقیقات‌ بازاریابی انجام می‌شود و عموما میزانی که تبلیغات منجر به‌ افزایش فروش می‌شود به یکی از دو روش زیر امکان‌پذیر است: الف)آسانترین روش با مقایسه سطوح فروش قبل و بعد از یک‌ برنامه جامع تبلیغاتی انجام می‌شود؛ ب)راه دیگر که رایج‌تر است با استفاده از تحلیل رگرسیون چند متغیره در مورد سوابق تاریخی فروش و تبلیغات برای محاسبه‌ تاثیر آشکار تبلیغات برروی فروش است. اما به طور کلی هر شرکتی که به ارزیابی میزان اثربخشی‌ تبلیغات خودبین رقبا می‌پردازد باید پنج شاخص را در نظر داشته باشد: مخارج آگهی‌های تجاری ( Expenditure Advertising ) :که‌ عبارتست از میزان بودجه(ریالی)صرف شده بابت تبلیغات در(به تصویر صفحه مراجعه شود)یک دوره زمانی مشخص و بین رقبای فعال موجود،که در همان‌ طبقه محصول ( Category Product ) صرف گردیده است: سهم نفوذ در مخاطبان (( S."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.