Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگی های شرکت های خلاق (نوآور)

نویسنده:

(3 صفحه - از 49 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، شرکت‌های موفق، نوآور، مدیر، ژاپنی‌ها، تولید، مقام‌های ارشد شرکت‌های ژاپنی، شرکت‌های موفق کارکنان، صنعت، بهره، مدیر ارشد، سازمانی، کار، مشکلی، شرکت‌های موفق شرایط غیر، ارزش‌های مورد باور شرکت غیر، موفقیت، مقامات ارشد، تولید اتومبیل، نیروی انسانی به شرکت‌ها کار، شرکت‌های نوآور، فرهنگی، اصلی، موفقیت شرکت‌های موفق، مدیران شرکت‌های، کارکنان خط مقدم تولید، شرکت و باورهای ارزشی، نیروی انسانی، شرکت‌های موفق از فرهنگ‌های، مطلوب

خلاصه ماشینی: "ویژگی‌های شرکت‌های خلاق(نوآور) فریدون دشتی نژادپور در این مقاله سعی شده است کارهائی را که‌ شرکت‌های موفق انجام داده‌اند را مطرح نموده و تا جایی‌ که قابل انطباق با کشورمان باشد به موشکافی و ارزیابی‌ بپردازیم البته در ابتدا از تلاشی که در شرکت سامسونگ‌ صورت گرفته بهره می‌جوئیم: در این شرکت موفقیت در سایه پژوهش و کار مطالعاتی برنامه‌ریزی دقیق-نظم کاری-نگاه درازمدت به‌ آینده و توجه به کیفیت محصولات و بازاریابی سنجیده‌ بدست آمده است. و با این حال علاقه در دیجیتال به فراهم کردن تولید و محصول قابل اعتماد به قدری است که برای اشخاص‌ بیرون شرکت تصورش هم غیر ممکن است. اما به نظر می‌رسد که شرکت‌های موفق فرهنگ‌هایی ایجاد کرده‌اند که ارزش و مدیریت رهبران خود را در هم آمیخته‌اند و به‌ همین دلیل است که این ارزش‌ها سال‌ها دوام آورده‌اند و به‌ نظر می‌رسد که نقش مدیر عامل شرکت،اداره ارزش‌های‌ سازمان‌است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.