Skip to main content
فهرست مقالات

نوآوری های مدیریتی برای قرن 21 و جایزه کیفیت ژاپن

نویسنده:

(3 صفحه - از 17 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : کمیته اعطای جایزه کیفیت ژاپن، جایزه کیفیت ژاپن، ژاپن، متقاضیان جایزه مالکولم بالدریج، ارزیابی شرکتهای برنده جایزه کیفیت، برنده جایزه کیفیت متقاضیان شرکت، جایزه مالکولم بالدریج، نتایج ارزیابی شرکتهای برنده جایزه، مدیریت، شرکت‌های برنده جایزه کیفیت

خلاصه ماشینی:

"اهم اهداف این‌ شورا عبارتست از: کمک مالی مرتبط با جایزه و فعالیت‌های دیگر آن ترویج و گسترش مفهوم جایزه در میان مردم پشتیبانی از شرکت‌هایی که قصد دریافت جایزه را دارند مطالعه زمینه‌های مربوط به مدیریت کیفیت (به تصویر صفحه مراجعه شود) کمیته اعطای جایزه کیفیت ژاپن یک‌ رده‌بندی در 5 سطح با توجه به امتیازات‌ کسب شده شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی‌ انجام داده که مشخصات آن بشرح جدول زیر است: در این رده‌بندی همانطوری که ملاحظه‌ می‌شود سطح 1 پایین‌ترین پشتیبانی‌ مشتری و سطح 5 عالی‌ترین وضعیت را در میان 2500 شرکت ژاپنی داراست،میانگین‌ امتیازات بیش از سیصد شرکت بوده که این‌ امتیاز آنها را در سطح 2 جدول قرار می‌دهد. کمیته اعطای جایزه کیفیت ژاپن در نظر دارد در آینده سیستمی را طراحی نماید که ارزیابی‌ مدیریت کیفیت شرکت‌های ژاپنی را عهده‌دار شود و در این مسیر هم اکنون در حال گردآوری و تدوین‌ معیارهائیست که این مهم را بتوان بکمک آنها انجام داد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.