Skip to main content
فهرست مقالات

مطالبی درباره مارک های تجاری

مترجم: ؛

مرداد 1381 - شماره 40 (3 صفحه - از 30 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : مارک تجاری ،جهانی شدن ،حرکت ضد جهانی شدن ،مورد اعتراض شرکت‌ها ،بخش دولتی ،حرکت ضد جهانی ،ضد جهانی ،حال حاضر ،ایجاد کرده‌اند ،حاضر

نکته مهم در ورای قدرت و اهمیتی که مارک های تجاری دارند، آسیب پذیری در حال رشد آنهاست. از آنجائیکه یک مارک تجاری برای شرکت ارزش بسیاری به همراه دارد، لازم است از کوچکترین گزند محفوظ بماند و تحت حفاظت و مراقبت شدیدی قرار بگیرد. یک تجربه ناموفق در رقابت تبلیغاتی، افت ناچیز در کیفیت محصولات یا ذره ای احتمال رسوایی و آبروریزی، به سرعت می تواند باعث گریز مشتری از بازار مصرف آن مارک تجاری شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.