Skip to main content
فهرست مقالات

جلب رضایت مشتریان بین المللی: ارائه خدمات خوب و قابل قبول تعهد نسبت به مشتری کلید موفقیت می باشد

مترجم:

(3 صفحه - از 41 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، مشتریان، سفارش، ارسال، محصول، ارائه خدمات خوب به مشتری، ارائه خدمات خوب و قابل‌قبول، جلب رضایت مشتریان بین‌المللی، آمریکا، محموله‌ها

چگونگی عملکرد شما تا حدود زیادی وابسته به نوع محصولی است که شما ارسال می نمایید. از طرفی فرصت زمانی و میزان سرمایه گذاری بر روی بازارهای جهانی نیز بر عملکرد شما موثر هستند.

خلاصه ماشینی:

"ارائه خدمات خوب به مشتری از ابتدا باید شروع شود: فرآیند سفارش دادن را برای مشتریان آسان نمائید. این کار نیازمند صرف زمان برای پذیرش شکل سفارش مورد نظر شما از سوی مشتری است. کانالهای پاسخگویی: این امکان را برای مشتریان بوجود بیاورید که با هر روشی که راحت هستند به شما پاسخ دهند:(تلفن،فاکس پست یا اینترنت)هر چند بیشتر سفارش‌هایی‌ که از آمریکا دریافت می‌شود تلفنی می‌باشد. اگر پیشنهاد شما برای دادن سفارش‌ تلفن می‌باشد،دقت داشته باشید که‌ چگونه می‌خواهید سفارش‌های دریافت‌ شده از خارج کشور را دریافت نمائید. آیا این ارتباط تلفنی به فعالیت‌های محلی‌ محدود می‌شود یا دامنه‌ای بین المللی‌ برای آن ایجاد خواهید کرد؟زبان، فرهنگ،وقت و هزینه 4 عامل مهمی‌ هستند که تعیین می‌کنند چرا باید یک‌ مرکز تلفن بین المللی و خارجی ایجاد نمود. تصمیم به اینکه هزینه‌های پستی‌ انجام شده برای برگشت دادن یک کالا از سوی مشتری تأمین شود یا خیر بستگی‌ به حاشیه سود شرکت دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.