Skip to main content
فهرست مقالات

یکصد نکته ظریف، برای بهبود عملکرد کارکنان مدیران

نویسنده:

(5 صفحه - از 69 تا 73)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، ارتباطات، مدیران، بهبود عملکرد کارکنان مدیران، سازمان، کار، ارتباطات و اطلاعات، موفقیت، سعی، ارباب‌رجوع، پرهیز، مراقب، کارکنان سازمان، مدیریت، همکاران، انتشارات سازمان مدیریت، ارتباطات سازمانی، محیط کار، خوب، کارکنان و سازمان، نکته ظریف، تفاهم، رفتار، بهبود عملکرد کارکنان و مدیران، زندگی، فکر، دنیای ارتباطات، ارتباطات سازنده، آموزش، نظرات

خلاصه ماشینی: "سعی نگارنده در این نوشتار بر آن بوده تا با طرح یکصد نکته‌ ظریف سازمانی،اخلاقی و اجتماعی در قالب جملات قصار، توجه کارکنان و مدیران عزیز را برای ایجاد تحول ساختاری در نحوهء نگرش،بینش و رفتارهای خود در راستای بهبودی هر چه‌ مطلوبتر در انجام وظایف،مسئولیت‌ها و عملکرد فردی و سازمانی به شرح زیر جلب نماید: 1-اگر هدف نهایی از کار کردن در اداره را رضای خداوند بدانید، مطمئن باشید که اجر شما محفوظ خواهد ماند. 4-کار ارباب رجوع را به تأخیر نیاندازید و اگر هنگام مراجعه، کاری برای او نمی‌توانید انجام دهید،با متانت و خوشرویی او را راهنمایی کنید تا تکلیف خود را بداند. 17-در برخورد با مافوق،جانب احترام و اندازه را پیش بگیرید و از بکاربردن عبارات غیراخلاقی پرهیز کنید 18-یادتان باشد که مسئول شما،تا وقتی با شما کار خواهد کرد که مطیع او و قوانین باشید،پس اگر در مواردی زورگویی و (به تصویر صفحه مراجعه شود) سخن ناحق شنیدید سعی کنید به طور سنجیده برخورد نمایید. 72-قطعا همه افراد از شما راضی نخواهند بود و همه کارکنان‌ شما را دوست نخواهند داشت،اما سعی کنید رضای خدا را در نظر داشته باشید و کار درست را انجام دهید. کار ارباب رجوع را به تأخیر نیاندازید و اگر هنگام مراجعه،کاری‌ برای او نمی‌توانید انجام دهید،با متانت و خوشرویی او را راهنمایی کنید تا تکلیف خود را بداند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.