خلاصه ماشینی:
"زیرا بخشی از وقت مدیران به بازدید از شرکتها و کارخانهها میگذرد ولی بیشتر این بازدیدها برای ایشان یا دیگران یا شرکت و موسسه و سازمانی که در آن کار میکنند،سودمندی ندارد.
البته مقالهء خوب شماره 2002 HBR-May تحت عنوان Reada-plantFast منتشر شده نیز راهنمای بسیار خوبی از این حیث است.
*اهمیت تغییر،تصمیم،تعهد و عوامل مؤثر بر تحقق اهداف و باور کردن خود و معجزه نه گفتن و پرهیز از غفلت،از موضوعات مستقلی است که توسط آقای دکتر ناصحیفر توضیح بسیار مختصری داده شده است.
با اینکه این تحقیق برای سرمایهگذاران آمریکایی که میخواهند در مکزیک،برزیل،چین و هند سرمایهگذاری کنند،انجام شده است ولی حاوی نکات مهمی است که برای همه سرمایهگذاران ایرانی مناسب میباشد.
*در دو شماره قبل ماهنامه(شهریور ماه)پرسشهایی را مطرح کردیم که امیدواریم با پاسخهایتان،بتوانید نظر مدیران را به مشکلات و مسائل اساسی شرکتها معطوف و ذهن ایشان را از روزمرگی کمی دور کنید."