Skip to main content
فهرست مقالات

3 روش برای بهبود میزان وفاداری مشتریان

مترجم:

(2 صفحه - از 46 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، اطلاعات، ارتباطات، مشتریان، بازار، حرفه‌ای، بازاریابان، تجارت، وفاداری مشتری، متناوب، بهبود میزان وفاداری مشتریان، تخفیف، پاداش، وفاداری مشتری از تخفیف استفاده، منافع، ارتباطات کلید اصلی، برنامه‌های متداول بازار مصرف، بازار مصرف، ارتباطات حرفه‌ای تمرکز، حال آن‌که بازاریابان مصرفی، برنامه‌های بازاریابی مصرفی، برنامه‌های متناوب، برنامه‌های بازار، سنتی، ارتباط، خدمات، استفاده از برنامه‌های متناوب، بازاریابی تجارت، تمرکز، استفاده از اطلاعات

خلاصه ماشینی: "3 روش برای بهبود میزان وفاداری مشتریان گروه مترجمان ماهنامه توسعه مدیریت مدتهاست که استفاده از برنامه‌های متناوب‌ سهم قابل توجهی را در بازاریابی تجارت‌ بین حرفه‌ای،به خود اختصاص داده است. به علاوه بازاریابان بین حرفه‌ای به‌ طور متوسط هر 3 ماه یکبار با مشتریان‌ خود در ارتباط هستند،حال آنکه بازاریابان‌ مصرفی در عرض سال حداقل 12 مرتبه این‌ کار را انجام می‌دهند. یک برنامهء منصفانه متناوب که به منظور تبلیغ،مزایا و منافع قابل توجهی را به خریدار عرضه‌ می‌کند(یعنی،پاداش های محسوس به‌ شکل دادن کالا،خدمات،پاداش و سفرهای رایگان)به بازاریابان اجازه‌ می‌دهد که از دادن تخفیف‌های سنتی‌ اجتناب نمایند. استفاده از شاخص منافع سخت و مزیت‌ های متداول،در فعالیت‌های بین حرفه‌ای‌ مشکل می‌باشد چرا که برای اجتناب از بوجود آمدن هر گونه فرصتی که بر روی‌ ارجحیت خرید کارکنان اثر بگذارد و انگیزش نامناسب در آنها ایجاد نماید،این‌ شاخص‌ها باید بر روی ارتباطات حرفه‌ای‌ تمرکز داشته باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.