Skip to main content
فهرست مقالات

3 روش برای بهبود میزان وفاداری مشتریان

مترجم: ؛

آذر 1381 - شماره 44 (2 صفحه - از 46 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابان بین حرفه‌ای ،متناوب ،بازاریابان ،بازار مصرف ،برنامه‌های متناوب ،حرفه‌ای ،بازاریابی مصرفی ،بین حرفه‌ای ،دادن تخفیف ،عنصر اصلی ،برنامه‌های تشویقی ،برنامه‌های متداول ،متداول ،دادن ،اصلی ،مورد استفاده

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.