Skip to main content
فهرست مقالات

کسب نتیجه مطلوب از رکود فن آوری

مترجم:

(5 صفحه - از 26 تا 30)

کلید واژه های ماشینی : رکود، نتیجه مطلوب از رکود فن‌آوری، فن‌آوری، دلار، فروش، قیمت، اینتل، بازار، مایکروسافت، مدیر

Businessweek از گذشته درسهایی گرفت تا بفهمد چه شرکتهای برای آینده آماده تر هستند؟ آخرین اظهارات مالی شرکتهای پیشرو فن آوری را بررسی کردیم. خصوصیات مشترکی برای برندگان از 1990 - 1985 وجود دارد. از جمله آنها بطور متوسط8% از فروش خود را به تحقیق و توسعه، 90% برای افزایش سرمایه و شاید تعجب انگیزیترین 40 % در آمدها را به اصول فروش و سایر مخارج کلی صرف کرده بودند.

خلاصه ماشینی: "علاوه بر این افکار Bloom به جهت توسیه کردن حساب‌ها متوجه شد، بخاطر افزایش 36%در بخش تحقیق و توسعه،سال گذشته که بودجه‌ای را به‌ محصولات حافظه‌ای جدید اختصاص داده‌ بودند،در آمد Veritas ،24%رشد کرد در حالیکه کل بازار نرم افزا حافظه،تنها 3% رشد کرده بود. آنها برای نسل بعد از فن آوری تا وقتی رقبا بازگشت به تحقیق را قطع کرده بودند،پیشگام و مشغول فعالیت‌ بودند؛زمانی که دیگران بیکار نشسته بودند، آنها تصمیم استراتژی اتخاذ کردند و بر روی خرید کارخانه‌ای موفق،سرمایه- گذاری نمودند و این در حالی بود که رقبا نقدینگی خود را حفظ کردند. street Wall را به مبارزه بطلبند امروز نامهای مشهور ایشان:مایکروسافت،شرکت کامپیوتری‌ اپل،کامپک، Emc و systems Ciso است‌ آنها وقتی زمان سخت متلاطم بود نترسیدند و در عوض ماهرانه راههایی را که سقوط بازدهی را جبران کند یافتند و با اختلاف‌ زیادی رقبای ترسوی خود را پشت‌ سرگذاشتند استراتژی‌های اتخاذ و محصولات مناسبی برای شرایط اقتصادی‌ بدتر تولید شد و خریداران آگاهانه خرید می‌نمودند. این مرحله برای شرکت بین المللی‌ سنگاپوری Flextronics که شرکت‌ Solectron را پشت سر گذاشت و در سه‌ ماهه اول سال 2002 که بعنوان رهبر بازار مطرح است،کاملا ثابت شده است. » شرکت‌هایی که برای آگاهی مشتری قیمتی‌ را بپردازند،نسبت به سایر رقبای خود بهتر می‌توانند تغییر شرایط«بد به خوب»را سپری کنند در عوض غول‌های صنعت‌ تلفن،همانند Nokia و شرکت فرانسوی‌ Movlineavx lssy-les of Wavecom که در رده بندی 100 شرکت فن آوری در رتبه 51 قرار دارد،سعی نمدند به این شیوه‌ اقدام نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.