Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژی فروش و بازاریابی به همراه پروژه طرح آمارگیری جامع از بازار

نویسنده:

(11 صفحه - از 19 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : شرکت زمزم شرق تهران ،بازار ،فروش ،نوشابه ،کولا ،نوشاب ،بازاریابی ،استراتژی ،استراتژی فروش و بازاریابی ،مصرف ،محصولات ،شرکت زمزم شرق تهران رتبه ،رضایت ،فروشنده شرکت زمزم شرق تهران ،مشتری ،شرکت زمزم شرق با میانگین ،شرکت نوشاب ،خطوط ،شرکت پارسی کولا ،جعبه ،زمزم شرق تهران با میانگین ،میان میانگین رضایت شرکت نوشاب ،محدوده شرکت زمزم شرق تهران ،فروشنده ،شرکت کوکای مشهد با میانگین ،بازار شرکت زمزم در شرق ،فعالیت شرکت زمزم شرق تهران ،پارسی کولا ،رتبه و شرکت زمزم شرق ،شرکت زمزم شرق تهران وجود

خلاصه ماشینی:

"در این راستا شرکت زمزم شرق تحقیقات و بازریابی‌ شناخت بازار موجود خود را از تاریخ 16/8/80 با اهداف میزان‌ سهم بازار شرکت‌های نوشابه‌سازی،سرویس‌دهی شرکت‌های‌ نوشابه‌سازی،نحوه برخورد فروشنده و کمکی،میزان رضایت‌ از کیفیت محصولات شرکت‌ها،نحوه اعطای وسایل تبلیغاتی، نحوه اطلاع‌رسانی در صورت وجود نارضایتی شرکت‌ها،توزیع‌ فراوانی و میزان نحوه همکاری شرکت زمزم،موجودی ظروف‌ و مصرف محصولات یکبار مصرف،میزان سهم شرکت‌ها در خصوص محصولات یکبار مصرف،میزان مصرف هفتگی‌ شرکت‌ها،نحوه بسته‌بندی محصولات شرکت‌ها و میزان‌ علاقه‌مندی مصرف کنندگان با شرکت زمزم با زحمات حدود 50 نفر از بازاریان با مدرک عالیه از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاههای تهران،علم و صنعت،علامه طبا طبائی‌ و دانشگاه آزاد آغاز نمود و به همین منظور 11 تیم با سر گروهی‌ مدیران میانی شرکت تشکیل و طی دوره زمانی 3 ماه در 31 خط و ده منطقه حومه شرق تهران تعداد بیش از 9000 منبع و مشتری شناسائی گردید که کلیه پارامترهای مطرح شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بصورت منفک با جداول و نمودار مشخص نموده است که به پیوست و به تفصیل مورد مطالعه‌ قرار خواهد گرفت. 7)میزان رضایت مصرف کنندگان از کیفیت گاز در کلیه‌ خطوط و برای تمامی شرکت‌ها: بررسی جداول و نمودارهای کلیه خطوط حکایت از آن دارد که در این خصوص میانگین رضایت 89% می‌باشد که شرکت‌های: 1)پیپسی کولا با میانگین 94% 2)زمزم شرق تهران با میانگین 93% 3)کوکای مشهد با میانگین 93% 4)نوشاب با میانگین 91% 5)پارسی کولا با میانگین 86% رتبه‌های اول تا پنجم را بخود اختصاص داده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.