Skip to main content
فهرست مقالات

استراتژی فروش و بازاریابی به همراه پروژه طرح آمارگیری جامع از بازار

نویسنده:

(11 صفحه - از 19 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : شرکت زمزم شرق تهران، بازار، فروش، نوشابه، کولا، نوشاب، بازاریابی، استراتژی، استراتژی فروش و بازاریابی، مصرف

خلاصه ماشینی:

"در این راستا شرکت زمزم شرق تحقیقات و بازریابی‌ شناخت بازار موجود خود را از تاریخ 16/8/80 با اهداف میزان‌ سهم بازار شرکت‌های نوشابه‌سازی،سرویس‌دهی شرکت‌های‌ نوشابه‌سازی،نحوه برخورد فروشنده و کمکی،میزان رضایت‌ از کیفیت محصولات شرکت‌ها،نحوه اعطای وسایل تبلیغاتی، نحوه اطلاع‌رسانی در صورت وجود نارضایتی شرکت‌ها،توزیع‌ فراوانی و میزان نحوه همکاری شرکت زمزم،موجودی ظروف‌ و مصرف محصولات یکبار مصرف،میزان سهم شرکت‌ها در خصوص محصولات یکبار مصرف،میزان مصرف هفتگی‌ شرکت‌ها،نحوه بسته‌بندی محصولات شرکت‌ها و میزان‌ علاقه‌مندی مصرف کنندگان با شرکت زمزم با زحمات حدود 50 نفر از بازاریان با مدرک عالیه از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاههای تهران،علم و صنعت،علامه طبا طبائی‌ و دانشگاه آزاد آغاز نمود و به همین منظور 11 تیم با سر گروهی‌ مدیران میانی شرکت تشکیل و طی دوره زمانی 3 ماه در 31 خط و ده منطقه حومه شرق تهران تعداد بیش از 9000 منبع و مشتری شناسائی گردید که کلیه پارامترهای مطرح شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بصورت منفک با جداول و نمودار مشخص نموده است که به پیوست و به تفصیل مورد مطالعه‌ قرار خواهد گرفت. 7)میزان رضایت مصرف کنندگان از کیفیت گاز در کلیه‌ خطوط و برای تمامی شرکت‌ها: بررسی جداول و نمودارهای کلیه خطوط حکایت از آن دارد که در این خصوص میانگین رضایت 89% می‌باشد که شرکت‌های: 1)پیپسی کولا با میانگین 94% 2)زمزم شرق تهران با میانگین 93% 3)کوکای مشهد با میانگین 93% 4)نوشاب با میانگین 91% 5)پارسی کولا با میانگین 86% رتبه‌های اول تا پنجم را بخود اختصاص داده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.