خلاصه ماشینی:
"20 ملاکهای مورد استفاده برای سنجش باید منعکسکننده محتوای حوزههایی باشد که آرمان یا دیدگاه نهایی را پوشش میدهند، از جمله: رضایت مشتری کارآیی-سود دهی کیفیت خدمات-تولید اعتبار کارکنان ویژگی اصلی تولید موج جدید گروه مترجمان ماهنامه توسعه مدیریت 24 حتی هنگامی که انسان جار و جنجالها، تبلیغات بازرگانی،مبالغهها و اثرات آن در بازار را به حساب میآورد این واقعیت همچنان باقی میماند که بعضی از کارخانههای تولیدی به طرز آشکاری،از بهرهوری،اثربخشی هزینه،و قابلیت اطمینان یه مراتی بیشتری از بقیه برخوردارند.
از آنجایی که آیندهء (به تصویر صفحه مراجعه شود) نامطمئن است و ممکن است بطور مخالف بر قابلیتها ارزشها و تواناییهای افراد تأثیر گذار باشد،اعضای یک سازمان عموما از انجام تغییر حمایت نمیکنند مگر اینکه دلایل قانعکنندهای برای مجاب کردن آنها بر اقدام مورد نظر وجود داشته باشد."