Skip to main content
فهرست مقالات

نیسان به سمت رتبه های بالاتر گام بر می دارد

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 18 تا 21)

کلید واژه های ماشینی : نیسان ،خودرو ،گاسن ،مدیر ،مدلهای ،تولید ،خودروسازی ،طراحی ،ماه ،فروش ،مشتریان ،زنان ،مدلهای جدید ،بازار ،فروش بخش آمریکای شمالی نیسان ،بخش طراحی نیسان در آمریکا ،مدل جدید خودروی جدید ،ماه تصدی گاسن از سال ،نیسان موتور ،مدیران نیسان ،نیسان به سمت ،خودروی جدید ،خودروهای جدید نیسان ،شرکت نیسان موتور ،کارخانه جدید مونتاژ نیسان ،مدل جدید گاسن ،مدل خودروی اسپرت جدید ،مدیران نیسان موتور ،مدلهای نیسان ،خودروهای نیسان

خلاصه ماشینی:

"اما این خودرو یکی از 28 نوع مدل جدید طراحی شده است که این شرکت ژاپنی قصد دارد به کمک آنها به رتبه‌هایی بالاتری در نزد تولیدکنندگان خودرو در سطح جهان دست یابد. همه این تلاشها بخشی از برنامه بزرگ و جهانی گاسن برای فروش یک میلیون خودرو تا سال 2005 است،این کار باعث خواهد شد که نیسان از شرکتهایی همچون هوندا،هیوندائی کره جنوبی و پژوی فرانسه که در زمره شش خودروساز برتر جهان هستند،پیشی بگیرد. " برای تعریف جدیدی از این خودرو،12 عضو تیم ناکاگاوا کار خود را در ژوئیه 1999 آغاز کردند یعنی تقریبا چهار سال پیش از آغاز تولید آنها مشتریان را به دو دسته تقسیم کردند:خانواده‌های جوان و کسانی که می‌خواهند برای تفریح و اوقات فراغت خود از این خودرو گاسن 49 ساله اصرار دارد که روشهای قدیمی در تاریخ نیسان را کنار بگذارد. تا نوامبر 1999،مدیران نیسان عناصر و بخشای اصلی طرح را ارزیابی کردند، آنها توجه خاصی را به مواد مورد نیاز برای داخل خودرو معطوف نمودند و به این نتیجه رسیدند که زنان شاغل بیشتر به کیفیت فضای داخل خودرو اهمیت می‌دهند تا لوازم جانبی و فانتزی آن،تا ماه مه،برنامه‌ریزان با مشتریان بیشتری در لاجولاه،کالیفرنیا و شیکاگو مصاحبه کردند و سرانجام نظر نهایی خود را به مدیریت اعلام نمودند. آیا مشتریان از این طرح جدید استقبال خواهند کرد؟ساخت چنین خودرویی یک کار پرخطر محسوب می‌شود و بسیار از تحلیلگران صنعتی شک دارند که این خودرو بتواند به هدف غائی خود یعنی فروش 85000 دستگاه در سال دست‌یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.