Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی برای افزایش فروش محصولات شرکت زمزم اهواز

نویسنده:

(3 صفحه - از 32 تا 34)

کلید واژه های ماشینی : فروش محصولات شرکت زمزم اهواز، افزایش فروش محصولات شرکت زمزم، بازاریابی عنصر قیمت بیشترین تأثیر، بازار، بازاریابی، سهم فروش شرکت زمزم اهواز، فروش شرکت زمزم اهواز طراحی، میزان فروش شرکت زمزم اهواز، فروش شرکت زمزم اهواز بررسی، بازاریابی عنصر توزیع بیشترین تأثیر، بازاریابی عنصر ترفیع بیشترین تأثیر، افزایش سهم فروش شرکت زمزم، میزان فروش محصولات شرکت زمزم، عناصر آمیخته بازاریابی، قیمت، روش، افزایش میزان فروش محصولات شرکت، فعالیت‌های بازاریابی جهت گرفتن سهم، گرفتن سهم بیشتری از بازار، سهم بیشتری از بازار فروش، متغیرهای، توزیع، سهم بیشتری از بازار نوشابه، بازاریابی و فروش محصولات شرکت، آمیخته‌های بازاریابی بر میزان فروش، بیشترین، تحقیق، طراحی، مدل تصمیم‌گیری، ترفیع

خلاصه ماشینی: "همچنین‌ بر اساس یافته‌های این تحقیق ضمن توجه به سایر متغیرهای فرعی‌ هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی مطابق مدل تصمیم‌گیری،بیشترین‌ توجه به عوامل ذیل در آمیخته بازاریابی پیشنهاد می‌گردد: الف)محصول:1-بسته‌بندی‌های مختلف‌2-نوع برچشب و رنگ آن‌ 3-استفاده از تجارب دیگرانـ ب)قیمت:1-آگاهی از قیمت محصول رقبا2-فروش نسیه‌3-تعیین‌ قیمت به روش رقابتی ج)توزیع:1-آموزش و تشویق نمایندگان فروش‌2-امکانات گوناگون‌ سیستم توزیع‌3-تداوم عرضه محصولات زمزم د)ترفیع:1-داشتن نیروهای متخصص در امر ترفیع‌2-استفاده از رادیو و تلویزیون برای تبلیغات‌3-داشتن روابط عمومی فعال منابع و مآخذ 1-تحقیقات بازاریابی،دکتر داور ونوس،دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر احمد روستا،چاپ دوم،سال 1377 2-مدیریت بازاریابی،دکتر داور ونوس،دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دکتر احمد روستا،چاپ اول،سال 1375 3-پایان‌نامه،بازاریابی برای افزایش صادرات فولاد ایران،دکتر سید محمد مهدوی‌نیا،عضو هیأت علمی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان 17."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.