Skip to main content
فهرست مقالات

خودارزیابی برای تعالی کسب کار در سازمان های بزرگ

نویسنده:

(10 صفحه - از 40 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : خودارزیابی، ارزیابی، کارکنان، سازمان، بهبود، استقرار چرخه خودارزیابی در سازمان، تعالی کسب کار، طراحی و استقرار چرخه خودارزیابی، اجراء، تعالی کسب

خلاصه ماشینی:

"هدف‌ تحقیق حاضر این است که درک وسیعتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) نسبت به چگونگی استقرار و بکارگیری خود ارزیابی در سازمانهای بزرگ ایجاد کرده و عملکرد کلی کسب و کار را بهبود بخشد. طراحی و استقرار چرخه خودارزیابی در سازمان تشریح هدف استفاده از خودارزیابی و نحوه‌ ارتباط آن با دیگر فعالیتها و ابزارهای مدیریت ایجاد طرح اقدام برای استقرار خودارزیابی با توجه به فرهنگ سازمان انتقال منفق القول و مستقیم هدف به کارکنان‌ ایجاد انگیزش در کارکنان از طریق آموزش و ارائه منافع حاصل از استفاده از خودارزیابی اجراء خودارزیابی و اولویت‌بندی اقداماتی‌ که باید صورت گیرند متد خودارزیابی باید ساده و مناسب سازمان‌ باشد تمرکز باید بر بهبود کسب و کار باشد نه‌ ارزیابی آن از همکاری تسهیل‌کنندگان جهت حمایت از تیم‌ها در زمینه متدولوژیکی استفاده شود اولویت‌بندی کامل اقدامات بهبود و تمرکز روی تعداد کمی از آنها طراحی،بکارگیری و انجام اقدامات بهبود درخواست بهبود ایجاد ساختاری شفاف جهت بکارگیری‌ اقدامات پیگیری وضعیت اقدامات انتقال دانش و تجارب به دیگران ایجاد مکانی جهت مبادله تجارب در داخل و خارج از سازمان کامپایل کردن نتایج خودارزیابی به شیوه‌ مناسب تأکید بر بهترین اقدامات در داخل سازمان بهره‌گیری از تسهیل‌کنندگان به عنوان افرادی‌ جهت مبادله تجارب توسعه و بهبود دائمی روشهای کاری دریافت و تحلیل بازخور ارزیابها پیگیری دائمی روشهای کاری benchmark کردن متدها برای خودارزیابی خارجی‌ جلب مشارکت به منظور حفظ تلاشها در سطحی خاص سخن آخر تحقیقات نشان داده است که رویکردهای‌ مختلف خودارزیابی می‌توانند موفق باشند،اما رویکرد انتخابی باید مناسب سازمان باشد،دائما مورد استفاده قرار گیرد و به پرورش مشارکت‌ در سازمان بیانجامد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.