Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت هزینه و تبلیغات در صنعت گردشگری

نویسنده:

(9 صفحه - از 17 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : جهانگردی ،صنعت ،هزینه ،تبلیغات ،گردشگری ،توریسم ،توریست ،صنعت توریسم ،تبلیغات در صنعت گردشگری ،جهان ،قیمت ،مدیریت هزینه و تبلیغات ،بازارهای ،سفر ،ایران ،اقتصادی ،بازارهای جهانی فعالیتهای صنعت توریسم ،جاذبه‌های ،درآمد ،منطقه ،محصولات ،توسعه ،خدمات ،بازاریابی ،فعالیت ،سود ،میلیارد دلار ،توسعه صنعت جهانگردی در ایران ،توسعه صنعت ،صنعت توریسم و اقتصاد

خلاصه ماشینی:

"در این خصوص لازم است به ذکر نکاتی بشرح ذیل پرداخته‌ شود: جهانگردی به صورت مستقل و منزوی نمی‌تواند دیده‌ شود،بدین معنا که به سیاست‌گذاری موثر و به عواملی مانند محاسبه تطبیقی و ارزیابی جهانگردی در دیگر بخشهای اقتصادی‌ در ارتباط با نیازهای سرمایه‌گذاری،امکان حصول درآمد ارزی، پتانسیل‌های ایجاد اشتغال،امکان متعادل ساختن ظرفیتهای‌ منطقه‌ای،افق‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی همراه با نقش‌ سرمایه‌گذاری ملی و خارجی با ارائه محاسبات توجیهی به‌ صورت فرابخش نیاز دارد. انتقال کلیه هزینه‌ها از جمله هزینه‌های‌ پرسنل ناکارآمد و مازاد،استهلاک دارایی‌های‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) مازاد که فاقد استفاده لازم و منطقی می‌باشند،هزینه‌های تعمیر و نگهداری نابجا،هزینه‌های تبلیغات ناکارآمد و فاقد بازده و سایر هزینه‌هایی که فاقد ارزش افزوده بوده و به کرات در سازمانها وجود دارد به جهانگردان و تورم غیر منطقی و نابجای بهای تمام‌ شده خدمات و جمع نمودن این مجموعه هزینه‌ها با سود مورد انتظار،از روش‌های قیمت‌گذاری است که به cost-Plus معروف‌ است. نظام قیمت/هزینه هدف با مضمون و محتوی تقریبا واحد و مشترک ولی با عناوین مختلف نظیر system pricing targt ، system costing target ، planning cost production ، management Cost عبارت است از«نگرش و نظام اجرایی ساختار یافته و یکپارچه تعیین بهای تمام شده محصولات،مشخصات کارکردی‌ و کیفیت معین که می‌یابد سودآوری مورد انتظار را از طریق قیمت‌ فروش قابل پیش‌بینی مشخص،با در نظر گرفتن وضعیت بازار رقابتی و عوامل موثر،تامین و محقق سازد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.