خلاصه ماشینی:
"در این شماره دو ترجمه پژوهشی در خصوص گروههای استراتژیک و نظریه سازمانی را از فصلنامه Managment Strategic تقدیم کردهایم تا به مدیران محترم توصیه نماییم فقط برای فراگیری استراتژی یا طراحی استراتژی کسب و کارتان به کسانی مراجعه فرمایید که به صورت عینی استراتژی شرکت یا سازمانی را انجام داده یا در طراحی آن نقش موثری را ایفا کردهاند و موفقیت آن استراتژی برای شما هم ملموس باشد و در غیر این صورت فراگیری در نزد آنان قصهای همراه با غصهای بیش نیست.
«آقای دکتر قاضی زاده نیز برای این شماره به این موضوع پرداختهاند که مدیران کسب و کار وقتی مفهوم صحیح Market را به خوبی فرا گرفتند آن وقت میتوانند با شناخت صنعت مربوط و بخشبندیهای آن، جایگاه کسب و کارشان را شناسایی و در داخل کشور از رقبا پیشی گیرند و این موفقیت در داخل سکوی پرتابی برای ورود آنها به بازارهای منطقهای و جهانی خواهد شد."