Skip to main content
فهرست مقالات

آینده ای که شاید...

نویسنده:

(2 صفحه - از 70 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : داستان، شیاطین فضا، آینده، نوجوانان، شخصیت، راوی، زبان، طرح، تخیلی، حضور بازی کامپیوتری

خلاصه ماشینی: "نویسنده در پاسخ به یک مصاحبه‌گر که از او می‌پرسد: «چگونه یک سه‌گانه شکل می‌گیرد و به‌ انجام می‌رسد؟آیا براین این است که احساس‌ می‌کنید شخصیت‌ها حرف‌های بیشتری برای‌ گفتن دارند؟آیا شما از ابتدا بقیه داستان‌ها را طراحی می‌کنید یا آن‌ها پس از گذشت زمان،به‌ ذهن‌تان می‌رسند؟» می‌گوید:«چیزی در خصوص عدد سه،شبیه‌ سه کنش از یک نمایش یا سه«المان»از یک‌ طرح وجود دارد. آن‌ موقع ما در خانه کامپیوتر نداشتیم و پسرم به مراکز در«نمایشی در کهشکان»،که در سال وقوع حوادث آن 2025 است طرح بی‌مرگی که‌ توسط انتقال هیجان از کودکان به افراد پیر طراحی شده،معرفی می‌شود و در «شیاطین فضا»حضور بازی کامپیوتری که می‌تواند بازیکن را به درون خود بکشد و از وجود او برای پیشبرد اهداف بازی استفاده کند،طرح می‌گردد نویسنده با طرح داستانی خود،در جست و جو راهی برای مبارزه با کامپیوتر یا کم کردن نقش آن است که اکنون چون تهدیدی تلقی می‌شود مخصوص بازی‌های کامپیوتری می‌رفت و بازی‌ می‌کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.