Skip to main content
فهرست مقالات

سحر هری پاتر، با سکوت و ساده اندیشی باطل نمی شود/ سخن سردبیر

(2 صفحه - از 3 تا 4)

کلید واژه های ماشینی : هری پاتر، کتاب، تبلیغات، فروش، سحر هری پاتر، کتابخانه، ساده‌اندیشی باطل، بازتاب، کتاب‌های هری پاتر، عوامل فرامتنی

خلاصه ماشینی:

"انتشار جلد پنجم هری پاتر،در 21 ژوئن 2003(31 خرداد 82)،بار دیگر این پدیده را مطرح کرد. هم‌چنین، کتاب‌های هری پاتر با کیفیتی اعلا و کاغذ و جلد و ظاهری متمایز از دیگر آثار مکتوب در حوزه کودک و نوجوان،عرضه نشده است که تصور کنیم به آن دلایل، در جمع بچه‌ها گل کرده است. تنوع مخاطبان هری پاتر در ایران نیز دلیلی دیگر است که نشان می‌دهد این کتاب، فراتر از تفاوت‌های تربیتی،فرهنگی و اقتصادی بچه‌ها، مورد توجه آن‌ها قرار گرفته است. شمارگان(تیراژ) به عنوان نمونه،جلد پنجم هری پاتر،در کم‌تر از یک هفته به چاپ سوم رسید و قرار است 000/800 نسخه‌ از آن تجدید چاپ شود تا مجموع شمارگان آن به‌ 000/300/9 نسخه برسد. ناشر هری پاتر،پیش از انتشار جلد پنجم کتاب،از روزنامه«دیلی نیوز»به دلیل این‌که دو صفحه از کتاب را در معرض دید خوانندگان قرار داده بود،تقاضای 100 میلیون دلار(هشتاد میلیارد تومان)غرامت کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.