Skip to main content
فهرست مقالات

برنامه ریزی چند بعدی، گامی در پیوند علم و هنر کل نگری در تمدن و هرمنوتیک در زندگی کودکان

سخنران: ؛

شهریور 1381 - شماره 59 (14 صفحه - از 20 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : مینا ،فراگیرنده ،علم و هنر ،آموزش و پرورش ،زندگی کودک ،مهارت‌ها و نگرش‌های ،موقعیت یادگیری ،آموزش کودک ،تعامل علم و هنر ،پرورش کل شخصیت کودک ،کارهای کودکان ،فعالیت‌های علمی ،توجه به پرورش ،برنامه‌ریزی آموزشی ،روایت مینا ،پیوند علم ،مورد علاقه کودکان ،محیط یادگیری ،شخصیت کودک ،سواد علمی ،آثار خاص کودکان ،تولیدکنندگان آثار خاص کودکان ،فعالیت‌های خلاق کودکان ،فراهم ،کودک فراهم ،بنیان‌های تمدن ،مفاهیم و مهارت‌های ،عرصه‌های علم و هنر ،ادامه روایت مینا ،برقراری ارتباط

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.