Skip to main content
فهرست مقالات

بخش تعاون؛ ضرورت ورود به بازارهای جهانی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : صادرات، بخش تعاون، توسعه صادرات بخش تعاونی کشورمان، ضرورت ورود به بازارهای جهانی، امر صادرات محصولات غیرنفتی، بخش تعاون در صادرات کشور، بخش تعاون در صادرات غیرنفتی، خدمات بخش تعاون در صادرات، سهم بخش تعاون در صادرات، استراتژی

خلاصه ماشینی:

"مشروط بر این‌که مدیران کارآمد و مؤثر از عهده هماهنگی این مؤلفه‌ها برآیند و این امر نشان از آن دارد که‌"مدیریت صادرات‌"و نیز"مدیریت بازاریابی‌"سامان‌دهندگان صادرات و عوامل‌ تحصیل منافع و سود بیشتر برای بنگاههای اقتصادی کشور متبوع خویش خواهند بود. بلکه رویکردی مداوم،آگاهانه،درازمدت و مستمر است و برای نیل به این منظور نیز باید دارای استراتژیهای خاص و سازگار با منافع درازمدت کشور و بنگاههای اقتصادی ذیربط بود. بدین ترتیب‌ چنانچه بخش تعاون ممالک جهان از طریق برقراری ارتباط با یکدیگر،به مبادله محصولات و خدمات بپردازند،یقینا به توسعه صادرات و ورود به بازارهای جهانی‌ نیز غلبه خواهند کرد. در این صورت،سهم بخش تعاون در صادرات غیرنفتی و مبادلات بازرگانی جهانی افزایش خواهد یافت و ارمغان‌ اصلی این حرکت اصیل،رشد و توسعه شرکتهای تعاونی‌ تولیدی کشور از طریق تحصیل درآمد و سود خواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.