Skip to main content
فهرست مقالات

عملکرد طراحی محصول از دیدگاه بازرگانی

نویسنده:

(5 صفحه - از 14 تا 18)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،محصول ،بازار ،تولید ،فروش ،بازاریابی ،ساخت ،تولید محصول ،هزینه‌های شروع عملیات بازاریابی ،اطلاعات مربوط به طراحی محصول ،فنی ،سرمایه ،عملکرد طراحی محصول ،محصول جهت بازپرداخت کل سرمایه‌گذاری ،طرح ،بازده ،اطلاعات مربوط به بازار فروش ،درآمد خالص ،اطلاعات مربوط به محصول ،برنامه ،طراحی محصول از دیدگاه بازرگانی ،ریسک ،توسعه ،اطلاعات مالی ،تولید محصول جدید ،حق ،محصول جدید ،مشتریان ،اطلاعات مربوط به سرمایه‌گذاری ،سرمایه‌گذاری جدید بدنبال ارائه محصول

خلاصه ماشینی:

"اطلاعات مربوط به طراحی محصول -مطالعه اولیه بازار -نوع بازاریابی تعیین شده -طرح مصوب بازاریابی -سازمان فروش و مسیرهای ایجاد شده‌ توزیع -طرحهای تبلیغات مشخص شده -مشتریان اولیه -تاریخ ارائه محصول -دریافت اولین سفارش -سازمان خدمات بعد از فروش و مسیرهای موجود برای این امر 3-خلاصه‌ای از وضعیت فنی این بخش شامل تمام جنبه‌های طرح‌ فنی و تکنیکی زیر می‌باشد: هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری مربوط به‌ تحقیق و توسعه مهندسی(RD/E)6 -تلاش جهت طراحی تکنولوژی -مهارتهای جدید و تسهیلات مورد نیاز -مسائل تکنیکی مهم و ریسک‌ها -حق ثبت مجوزها و حق الا متیازها -مراحل عمده و مهم فنی -سرمایه‌گذاری و هزینه‌های مربوط به‌ "RDE" که در برگیرنده تمام انواع‌ هزینه‌های مهندسی و توسعه محصول با همکاری سایر بخش‌ها،هرگونه‌ سرمایه‌گذاری جدید بدنبال ارائه محصول‌ جدید،ارزش هرگونه تغییر دارائی جهت‌ حمایت از محصول و هزینه‌های‌ استهلاک دارائی‌های بکار گرفته شده‌ می‌باشد. -مراحل عمده و مهم فنی:این موارد به‌ صورت زیر نشان داده می‌شوند: -شروع توسعه و تولید -تکمیل ارزیابی عملی -خصوصیات کامل طرح مهندسی -تکمیل مدل طرح و آزمایش آن -تکمیل بررسی نهایی طرح -تولید آزمایشی -آزمایش مرحله نهایی -ارسال از واحد مهندسی به بخش‌ ساخت -آخرین گزارش فنی منتشر شده 4-خلاصه‌ای از چگونگی ساخت‌ محصول‌7 در این بخش اطلاعاتی در رابطه با تمام‌ جنبه‌های برنامه ساخت به صورت زیر تهیه می‌شود: هزینه‌های شروع ساخت:این نوع‌ هزینه‌ها دربرگیرنده هزینه‌های توسعه‌ ساخت از قبیل هزینه‌های برنامه‌ریزی و توسعه ماشین‌آلات،تکنیک‌های جدید یا فرآیندهای ساخت محصول و هزینه‌های‌ آموزش کارکنان،هزینه آماده کردن مجدد کارگاه،هزینه‌های فروش در خلال شروع‌ و دوره آموزش،هزینه آزمون محصول و دیگر هزینه‌های متفرقه می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.