Skip to main content
فهرست مقالات

عملکرد طراحی محصول از دیدگاه بازرگانی

نویسنده:

(5 صفحه - از 14 تا 18)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، محصول، بازار، تولید، فروش، بازاریابی، ساخت، تولید محصول، هزینه‌های شروع عملیات بازاریابی، اطلاعات مربوط به طراحی محصول

خلاصه ماشینی: "اطلاعات مربوط به طراحی محصول -مطالعه اولیه بازار -نوع بازاریابی تعیین شده -طرح مصوب بازاریابی -سازمان فروش و مسیرهای ایجاد شده‌ توزیع -طرحهای تبلیغات مشخص شده -مشتریان اولیه -تاریخ ارائه محصول -دریافت اولین سفارش -سازمان خدمات بعد از فروش و مسیرهای موجود برای این امر 3-خلاصه‌ای از وضعیت فنی این بخش شامل تمام جنبه‌های طرح‌ فنی و تکنیکی زیر می‌باشد: هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری مربوط به‌ تحقیق و توسعه مهندسی(RD/E)6 -تلاش جهت طراحی تکنولوژی -مهارتهای جدید و تسهیلات مورد نیاز -مسائل تکنیکی مهم و ریسک‌ها -حق ثبت مجوزها و حق الا متیازها -مراحل عمده و مهم فنی -سرمایه‌گذاری و هزینه‌های مربوط به‌ "RDE" که در برگیرنده تمام انواع‌ هزینه‌های مهندسی و توسعه محصول با همکاری سایر بخش‌ها،هرگونه‌ سرمایه‌گذاری جدید بدنبال ارائه محصول‌ جدید،ارزش هرگونه تغییر دارائی جهت‌ حمایت از محصول و هزینه‌های‌ استهلاک دارائی‌های بکار گرفته شده‌ می‌باشد. -مراحل عمده و مهم فنی:این موارد به‌ صورت زیر نشان داده می‌شوند: -شروع توسعه و تولید -تکمیل ارزیابی عملی -خصوصیات کامل طرح مهندسی -تکمیل مدل طرح و آزمایش آن -تکمیل بررسی نهایی طرح -تولید آزمایشی -آزمایش مرحله نهایی -ارسال از واحد مهندسی به بخش‌ ساخت -آخرین گزارش فنی منتشر شده 4-خلاصه‌ای از چگونگی ساخت‌ محصول‌7 در این بخش اطلاعاتی در رابطه با تمام‌ جنبه‌های برنامه ساخت به صورت زیر تهیه می‌شود: هزینه‌های شروع ساخت:این نوع‌ هزینه‌ها دربرگیرنده هزینه‌های توسعه‌ ساخت از قبیل هزینه‌های برنامه‌ریزی و توسعه ماشین‌آلات،تکنیک‌های جدید یا فرآیندهای ساخت محصول و هزینه‌های‌ آموزش کارکنان،هزینه آماده کردن مجدد کارگاه،هزینه‌های فروش در خلال شروع‌ و دوره آموزش،هزینه آزمون محصول و دیگر هزینه‌های متفرقه می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.