Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری آفرینی و بازآفرینی مشتری دو رویکرد مؤثر در استراتژی بازاریابی تعاونیها

نویسنده: ؛

دوره جدید، مهر 1381 - شماره 133 (3 صفحه - از 19 تا 21)

کلید واژه های ماشینی : آفرینی ،مشتری آفرینی ،مراکز خرید ،مشتری‌آفرینی ،خریداران ،شرکتهای تعاونی ،بازآفرینی مشتری ،جلب و نگه‌داری مشتری ،خرید کالا ،مرکز خرید ،شرکتهای تعاونی مصرف ،تعاونیهای مصرف ،نگه‌داری مشتری ،سازمانهای اقتصادی ،کالاها و خدمات ،مدیران تعاونیها ،توده‌های مردم ،مطلوب ،ارائه کالا ،قرار گیرد ،قرار دهند ،مورد توجه

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.