Skip to main content
فهرست مقالات

گزارشی از برگزاری کارگاه های آموزشی بنگاههای کوچک و متوسط اقتصاد در هند

گزارشگر:

کلید واژه های ماشینی : بنگاه‌های کوچک و متوسط، کارگاه آموزشی بنگاه‌های کوچک، تکنولوژی اطلاعات، تکنولوژی، متوسط اقتصادی، توسعه، نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط، برگزاری کارگاه آموزشی، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، کیفیت، بازار، بهره‌وری هند و سازمان بهره‌وری، فعالیت بنگاه‌های کوچک و متوسط، نوآوری، تکنولوژی اطلاعات به ایجاد تغییر، مدیریت، توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط، سیاستهای، رقابت بنگاه‌های کوچک و متوسط، اقتصاد در هند، زمینه‌های تکنولوژی اطلاعات، توسعه صنایع کوچک هند، توسعه زیربنایی تکنولوژی اطلاعات، نقش سازمانهای بهره‌وری، رشد بنگاه‌های کوچک و متوسط، بازاریابی، هم‌کاری بانک توسعه صنایع کوچک، سیستمهای مدیریت کیفیت، سازمان بهره‌وری آسیایی، بنگاه‌ها و اتحادیه‌های راهبردی

خلاصه ماشینی: "برخی‌ رهیافتهای خلاق برای بازاریابی عبارتند از: 1-تطبیق تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با محصولات تولیدی و بازاریابی آنها به منظور پاسخگویی به‌ نیازهای زمان 2-تأکید بر تحول کالا به مشتری با قیمت و کیفیت مناسب 3-ایجاد تصویری کلی از توسعه با تأکید بر بهبود مستمر فعالیتهای جاری 4-بهره‌برداری مناسب از پیوند با بنگاههای چندملیتی به منظور ورود به‌ بازارهای جهانی چ-محیط 1-بطور کلی،بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی وجود پیوند مستحکم‌ بین محیط و تجارت را به خوبی درک‌ نکرده‌اند. این امر،سایر نهادها مانند سازمانهای ملی بهره‌وری و از جمله‌ خود بنگاههای اقتصادی را وادار به‌ فراگیری تجارب خوب مدیریتی اینگونه‌ بنگاهها در سایر کشورها و چگونگی‌ توسعه مهارتهای لازم و افزایش توان‌ رقابتی خواهد نمود تا ضمن مواجهه با مقتضیات رقابت با سایر بنگاههای‌ اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری،بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها،به رشد خود شتاب بخشند و از ادامه حیات‌ بلندمدتشان اطمینان حاصل نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.