Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت کیفیت جامع (TQM) در تعاونیها

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : مدیریت کیفیت جامع ،تعاونی ،مدیران ،TQM ،مدیریت ،کارکنان ،کیفیت ،سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع ،بکارگیری سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع ،بهبود مستمر ،بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت ،سیستم ،شرکت‌تعاونی ،بهبود ،بکارگیری اصل بهبود مداوم ،بهبود مداوم ،کارکنان شرکت ،بکارگیری اصل بهبود مستمر ،مشارکت ،بهبود مداوم کارایی و اثربخشی ،سیستم مدیریت کیفیت در شرکت‌تعاونی ،افراد و کارکنان شرکت‌تعاونی ،بکارگیری سیستم‌های ارتقاء کیفیت ،فرایندها ،مشتری ،اصل بهبود مستمر منجر ،شرکت‌تعاونی بخش مهمی از سیستم‌های ،مشارکت کارکنان ،بخش تعاون ،شرکتهای تعاونی

خلاصه ماشینی:

"خلاصه کلام اینکه مدیران تعاونی باید با جدیت و اهتمام،اصل بهبود مداوم و کیفیت را به کار گیرند تا از این طریق‌ زمینه‌های جلب رضایت مشتریان و به‌ دنبال آن سودآوری و رونق اقتصادی را برای خود و همه افراد و کارکنان تعاونی‌ به ارمغان آورند. مشارکت در امر بهبود مداوم نقش دیگری است که برعهده همه‌ گذارده شده و این مهم از طریق همراهی و هماهنگی با مدیریت شرکت،بر فرایندها و سیستمها به منظور شناسایی و کاهش ضایعات و نیز تعین راههای‌ جدید برای انجام کارهایی که منجر به‌ بهبود کارایی و اثربخشی خواهند شد، عملی خواهد بود. در خاتمه این قسمت به این نکته اشاره‌ می‌نماییم که اجرای TQM و سیستم‌های‌ مدیریت کیفیت جامع در شرکتهای‌ تعاونی زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که‌ تمامی افراد و کارکنان آن شرکت در تمام‌ سطوح اجرایی و نظارت خود را ملتزم و متعهد به اصل مزبور بدانند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.