Skip to main content
فهرست مقالات

تجارت الکترونیکی برای ارتقای صادرات در بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی مقایسه حوزه های آسیای شرقی و آمریکای لاتین

مترجم:

(4 صفحه - از 74 تا 77)

کلید واژه های ماشینی : صادرات ،بنگاه‌های کوچک و متوسط ،صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط ،درصد کل صادرات بنگاه‌های کوچک ،ارتقای صادرات در بنگاه‌های کوچک ،اقتصادی ،درصد کل بنگاه‌های اقتصادی آرژانتین ،درصد حجم کل صادرات صنعتی ،حجم کل صادرات صنعتی کشور ،ارزش صادراتی بنگاه‌های کوچک ،صادرکننده بنگاه‌های کوچک و متوسط ،میان صادرات بنگاه‌های کوچک ،تولید ،درصد کل صادرات کشور ،صادرات منطقه‌ای بنگاه‌های کوچک ،موقعیت صادراتی بنگاه‌های کوچک ،بازار ،درصد کل ارزش صادراتی ،بنگاه‌های اقتصادی ،برزیل ،بازرگانی ،صادرکنندگان ،ارزش صادراتی ،حجم کل صادرات به ارزش ،صادرات کشور نقش مهمی ،مشارکت بنگاه‌های کوچک و متوسط ،صنعتی ،بنگاه‌های اقتصادی بزرگ ،صادرات صنعتی آرژانتین ،بخش بنگاه‌های کوچک و متوسط

خلاصه ماشینی:

"از این بنگاهها،668 مورد،بنگاههای بزرگی هستند که‌ صادرات سالانه آنها از 5/7 میلیون دلار افزونتر است و مجموعا 0/85 درصد حجم کل صادرات صنعتی کشور را به‌ خود اختصاص می‌دهند. این در حالی‌ است که ضریب صادرات مربوط به‌ بنگاههای اقتصادی بزرگ 2/18 درصد می‌باشد در طیف مربوط به بنگاههای‌ اقتصادی،اکثر صادرکنندگان بنگاههای‌ کوچک و متوسط،مقادیر اندکی به‌ کشورهای همسایه صادر کرده‌اند،در حالی که صادرات 790 بنگاه دیگر،نه‌ تنها به بازارهای منطقه ارسال می‌شد، بلکه به‌طور مستمر به ایالات متحده و اروپا نیز صادراتی داشته‌اند. جدول شماره 3-6-صادرات صنعتی آرژانتین برحسب وسعت بنگاه(1999) مأخذ:ویرجینیا موری کینگ و دیگران می 2001 کادر شماره 2-6-واکنشهای متفاوت‌ بنگاههای کوچک و متوسط در برابر آزادسازی بازرگانی و مقررات زدایی از آن‌ در آژانتین بررسی دقیق بنگاههای کوچک و متوسط آرژانتین،یعنی تولید صنعتی‌ کشور به‌طور کلی و بنگاههای کوچک و متوسط به‌طور خاص که در دوره‌ سرشماری ده ساله(1993-1984)به‌ ثبت رسیده‌اند،نشان می‌دهد که سه گونه‌ واکنش متفاوت در برابر آزادسازی‌ تجارت انجام گرفته است(یوگوئل، 1998 و گاتو،1998) 1-در یک سو تعداد کمی از بنگاههای‌ کوچک و متوسط قرار دارند(کمتر از یک درصد کل تعداد بنگاهها)که از نظر تولید و تجارت در وضع کاملا بهتری‌ هستند. بازار منطقه‌ای برای بنگاههای کوچک‌ و متوسط آرژانتین مهمترین هدف‌ صادرات محسوب می‌شود زیرا حدود 0/40 درصد از کل صادرات این کشور را به خود اختصاص می‌دهد. تفاوت اساسی نقش‌ بنگاههای کوچک و متوسط شیلی در صادرات مناطق مختلف کشور به شرح‌ زیر می‌باشد:بنگاههای کوچک و متوسط صادرکننده،در نواحی کلان‌ شهری‌39متمرکز شده‌اند و صادرات‌ آنها(نزدیک به 500 میلیون دلار)به‌ 0/63 درصد کل صادرات بنگاههای‌ کوچک و متوسط کشور بالغ می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.