Skip to main content
فهرست مقالات

قوانین تجارت الکترونیکی در حوزه شرکتهای تعاونی مصرف

مترجم:

(2 صفحه - از 46 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : تجارت الکترونیکی ،حوزه شرکتهای تعاونی مصرف ،اطلاعات ،قوانین تجارت الکترونیکی در حوزه ،خریدار ،فروش ،بازارهای ،مصرف‌کنندگان ،دستورالعمل ،دستورالعمل اتحادیه اروپا ،هزینه ،فروشنده ،تجارتهای الکترونیکی از مصرف‌کنندگان حمایت ،راهنمای ICC در زمینه بازاریابی ،تعاونی مصرف در بازارهای واقعی ،گسترش تجارت الکترونیکی ،اتحادیه بین‌المللی تعاون ،محصول ،بازاریابی ،تحویل ،فروش اطلاعات به خریدار ،شکایت ،ICC ،اتحادیه اروپا در زمینه حمایت ،معاملات ،دستورالعمل کمیسیون اتحادیه اروپا ،کمیسیون اتحادیه اروپا در زمینه ،کالا به‌عهده خریدار ،زمینه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ،بازارهای اتحادیه اروپا

خلاصه ماشینی:

"این‌ خود دلیل مهمی است بر این امر که‌ شرکتهای تعاونی مصرف موظفند کمک‌ نمایند تا خلاء قانون داخلی کشورها در مورد تجارت الکترونیکی بر طرف گردد. با این حال لازم است که تجارت‌ الکترونیکی از طرف شرکتهای تعاونی‌ مصرف در بازارهای واقعی طی سالیان‌ دراز،در اینترنت به کار گرفته شود تا موجبات رشد و گسترش تجارت‌ الکترونیکی فراهم گردد. هیچ هزینه‌ای به غیر از هزینه‌ مستقیم بازپس فرستادن کالا به عهده‌ خریدار نبوده و فروشنده پس از سی روز از سفارش کالا هزینه کالا را به خریدار مسترد می‌نماید 2-حق شکایت همواره برای خریدار محفوظ می‌باشد 3-با همه خریداران یکسان برخورد خواهد شد و هر نوع بد رفتاری یا فروش‌ اطلاعات به خریدار خاص و یا دیگر اعمال خلاف قانون ممنوع می‌باشد 4-خریدار حق دارد فروشندگان را از ارسال آگهی‌های تبلیغاتی مستقیم به‌ خودش منع نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.