Skip to main content
فهرست مقالات

نقش ارتباط در ارزیابی عملکرد کارکنان

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان، ارتباطات، نقش ارتباط در ارزیابی عملکرد، مدیران، مصاحبه‌های، ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان‌ها، بهبود بهره‌وری براساس ارتباطات حضوری، مدیریت کیفیت جامع، بهبود بهره‌وری سازمانها مؤثر

خلاصه ماشینی:

"البرزی مطلب حاضر در استمرار مطالبی است‌ که تاکنون در ارتباط با ارزیابی عملکرد کارکنان در ماهنامه تعاون به چاپ‌ رسیده است و بر این مهم تأکید دارد که‌ مدیران دولتی باید در مصاحبه‌های‌ حضوری با زیردستان خودشان به چه‌ نکاتی توجه نمایند. ارزیابی عملکرد کارکنان اگرچه بنظر می‌رسد که یک ابزار ساده مدیریتی است‌ ولی تجربه نشان می‌دهد که هنوز به عنوان‌ یک مشکل در سازمانها مطرح می‌باشد. یکی از مهارتهایی که مدیران امروز،در سازمانها باید داشته باشند مهارتهای لازم‌ برای ارتباطات مؤثر با دیگران به خصوص‌ در ارتباطات حضوری است. در این مصاحبه‌ها کارکنان باید فرصت داشته باشند تا آنها هم‌ نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خودشان را در ارتباط با ارزیابی عملکردشان به رؤسای‌ خود ارائه نمایند. محور بهبود بهره‌وری براساس‌ ارتباطات حضوری(رودررو)بین‌ مسؤولین می‌باشد امروزه شیوه‌های‌ مدیریت کیفیت جامع در سازمانها مورد توجه قرار گرفته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.