Skip to main content
فهرست مقالات

فرآیندهای کلان پیشنهادی بخش تعاون (4)

کلید واژه های ماشینی : تعاون، اطلاعات، وزارت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، پیشنهادی بخش تعاون، وزارت تعاون، فرایند، بازارهای، فن‌آوری اطلاعات، وزارت، نظام جامع بازاریابی تعاون، نقش نهضت تعاون، فرایند نظام اطلاعات مدیریت تعاون، نظام اطلاعات مدیریت تعاون، نظام اطلاعات بازاریابی داخلی، سازمان، محصولات، بازاریابی، شبکه، وزارتخانه‌های تخصصی مرتبط، فن‌آوری اطلاعات در بخش تعاون، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت، اطلاعات بازاریابی داخلی و خارجی، مرکز بازاریابی تعاون، بازاریابی تعاون، نقش دولت، مشتریان، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، مرکز خدمات حمایتی تعاون، فن‌آوری اطلاعات و ایجاد محیط، مرکز بازاریابی تعاون برنامه‌هایی

خلاصه ماشینی: "عنوان فرایند لایه اول:تسهیل‌ شبکه‌سازی با هدف ارتقاء کیفیت‌ محصولات تعاونی کد فرایند پیشنهادی:2-4( coop-MIS ) عنوان فرایند پیشنهادی:فرایند نظام‌ اطلاعات مدیریت تعاون(تهیه اطلاعات‌ آماری) چالش‌های موجود سیستم اطلاعاتی مدیران( MIS )،در واقع یک ساختار اطلاعاتی درختی است‌ که جهت دسترسی مدیران به اطلاعات‌ مورد نیاز برای تصمیم‌گیری،طراحی و پیاده‌سازی می‌گردد. نقش دولت(وزارتخانه‌های تخصصی‌ مرتبط:وزارتخانه مرتبط با این فرایند، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ می‌باشد که باید مشاوره‌های لازم را برای‌ ایجاد بستر مناسب فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در بخش تعاون به سازمان‌ APex ارائه نماید. نقش دولت(وزارت تعاون) این وزارتخانه باید با توجه به‌ برنامه‌ریزی استراتژیک تهیه شده توسط سازمان APex ،حمایتهای مالی و غیر مالی خود را به گونه‌ای فراهم نماید که‌ وقفه‌ای در ایجاد این شبکه ایجاد نشود. نقش دولت(وزارت تعاون) وزارت تعاون باید ارتباط لازم را بین‌ مرکز خدمات حمایتی تعاون و دانشگاههای داخلی و خارجی برقرار نماید تا بتواند از مشاوره اساتید مرتبط در داخل و خارج کشور جهت اصلاح و تدوین برنامه‌های اصلاحی استفاده نماید. ) فرایندهای کلان پیشنهادی بخش تعاون عنوان فرایند لایه اول:تسهیل کسب و کار تعاونیها کد فرایند پیشنهادی:3-1 ( COOP-Marketing-System ) عنوان فرایند پیشنهادی:فرایند طراحی‌ نظام جامع بازاریابی تعاون چالش‌های موجود همه شرکتها باید به آینده نگاه کنند و استراتژیهای بلند مدتی را تدوین نمایند تا بتوانند با شرایط در حال تغییر دست و پنجه نرم کنند. حمایت مالی و غیرمالی‌ نماید نقش دولت(وزارتخانه‌های تخصصی‌ مرتبط) وزارتخانه مرتبط با این فرایند،وزارت‌ بازرگانی می‌باشد که باید مشاوره‌های‌ لازم را به مرکز بازاریابی تعاون ارائه‌ نماید آژانس‌های خیر و سازمانهای غیردولتی‌ مروج تعاونیها NGO حمایت مالی از پروژه‌های مرتبط با شناخت محیط،شناخت بازارهای داخلی‌ و خارجی و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.