Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی وزارت تعاون و بازاریابی تانزانیا

نویسنده:

خلاصه ماشینی:

"*ایجاد فضای مناسب برای مشارکت‌ اعضا و ایجاد حساسیت عمومی برای توسعه‌ تعاونیهای مختلف فعالیتهای عمده زیر توسط بخش بازاریابی‌ انجام شده است: 1-اطلاعات بازاریابی و تحقیقات *انتشار گزارشهای مربوط به فعالیتهای‌ تجاری *ایجاد هماهنگی در زمینه مطالعات و تحقیقات *جمع‌آوری اطلاعات بازار 2-تنظیم مقررات تجاری و ارتقا آن *تعیین استانداردهای کیفی و طبقه‌بندی‌ نهاده‌ها و تولیدات *الزام به پیروی از قوانین و مقررات *توسعه بازار از طریق،فرآوری، انبارداری و آموزش تجارت و کسب‌وکار جایگاه وزارت تعاون و بازاریابی وزارت تعاون و بازاریابی،تسهیلات لازم‌ برای ت‌وسعه پایدار تعاونیها و سیستم کارآمد تجاری آنها به منظور فعال نمودن تعاونیها در تأمین نیازهای مشتریان را فراهم می‌آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.