Skip to main content
فهرست مقالات

اعضا را با تعاونیها آشتی دهیم (4)

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : تعاونی ،اعضا ،اطلاعات ،کارکنان ،عضویت ،فروش ،سهامدار ،فروشگاه ،سود ،مراسم ،سهام ،سرمایه ،عضویت در تعاونی ،آموزش ،خبرنامه ،برنامه ،تعاونیها آشتی ،سیستم ،مدلهای آموزش تعاون به اعضا ،حمایتی ،محل ارائه اطلاعات ،پرسشهای ،ارسال ،کارکنان و سهامداران تعاونی ،فروشگاه تعاونی ،دهیم ( ،فروشگاه سهامدار و مالک تعاونی ،عضویت در تعاونی آموزش ،برگزاری ،اطلاعات مربوط به سهام

خلاصه ماشینی:

"مدیرعامل با روحیه حمایت‌گری و متعهد آموزش مستمر صندقداران ایجاد انگیزه در صندوقداران یا دیگر کارکنان برای پذیرش بهتر اعضای جدید نصب علایم و نشانه‌ها در جای‌جای‌ فروشگاه که حاکی از این نکته باشد که:"اینجا یک تعاونی‌ است،همه می‌توانند عضو و سهامدار آن شوند، رسالت و مأموریت تعاون... تعاونیها انصاف را در روابط تولیدکنندگان،کارکنان و سهامداران‌ تعاونی ارتقا می‌بخشند، تعاونیها حس تعلق و کار اجتماعی را در افراد زنده می‌کنند 2-به اعضا القا کنید که می‌توانند بر تعاونی اثر گذارند و می‌توانند برای نمونه‌ با تشویق آنان به ارسال پیشنهادات و سپس پاسخ به آنها اقدام نمایید. این نشستها را با سایر رویدادهای جالب مصادف نمایید: 1-دعوت از سخنرانان برجسته و مورد علاقه عموم 2-اعطای جایزه به اعضای شرکت‌ تعاونی 3-پذیرایی 4-سرگرمی و تفریح 5-جوایز 6-تشکیل جلسه بحث و گفتگو با هیأت‌مدیره و کارکنان سهم،سود و قیمومیت اعضا در فضای سیاسی و اقتصادی کنونی جهان،فرصت مناسبی برای‌ مسؤولیت‌پذیری و شفافیت ساختار عضویت تعاونی موجود است. ب-اطلاعات مشتری و عضو 1-فرصتهای را برای اعضا و مشتریان‌ تعاونی فراهم کنید تا دیدگاههای خود را ابراز کنند(نظرسنجی از گروههای هدف) (کنفرانس سهامداران،پایگاه‌ اینترنتی،... ) 2-در هنگام استفاده از صندوق‌ پیشنهادات،سیستمی را در پاسخ به‌ بازخوردها در نظر گرفته و به آنچه‌ می‌گویید عمل کنید: هرپیشنهاد را جداگانه بررسی کنید و مورد توجه قرار دهید مصرف‌کنندگان را تشویق کنید تا انتقادها و پیشنهادات خود را امضا کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.