خلاصه ماشینی:
"مدیرعامل با روحیه حمایتگری و متعهد آموزش مستمر صندقداران ایجاد انگیزه در صندوقداران یا دیگر کارکنان برای پذیرش بهتر اعضای جدید نصب علایم و نشانهها در جایجای فروشگاه که حاکی از این نکته باشد که:"اینجا یک تعاونی است،همه میتوانند عضو و سهامدار آن شوند، رسالت و مأموریت تعاون...
تعاونیها انصاف را در روابط تولیدکنندگان،کارکنان و سهامداران تعاونی ارتقا میبخشند، تعاونیها حس تعلق و کار اجتماعی را در افراد زنده میکنند 2-به اعضا القا کنید که میتوانند بر تعاونی اثر گذارند و میتوانند برای نمونه با تشویق آنان به ارسال پیشنهادات و سپس پاسخ به آنها اقدام نمایید.
این نشستها را با سایر رویدادهای جالب مصادف نمایید: 1-دعوت از سخنرانان برجسته و مورد علاقه عموم 2-اعطای جایزه به اعضای شرکت تعاونی 3-پذیرایی 4-سرگرمی و تفریح 5-جوایز 6-تشکیل جلسه بحث و گفتگو با هیأتمدیره و کارکنان سهم،سود و قیمومیت اعضا در فضای سیاسی و اقتصادی کنونی جهان،فرصت مناسبی برای مسؤولیتپذیری و شفافیت ساختار عضویت تعاونی موجود است.
ب-اطلاعات مشتری و عضو 1-فرصتهای را برای اعضا و مشتریان تعاونی فراهم کنید تا دیدگاههای خود را ابراز کنند(نظرسنجی از گروههای هدف) (کنفرانس سهامداران،پایگاه اینترنتی،...
) 2-در هنگام استفاده از صندوق پیشنهادات،سیستمی را در پاسخ به بازخوردها در نظر گرفته و به آنچه میگویید عمل کنید: هرپیشنهاد را جداگانه بررسی کنید و مورد توجه قرار دهید مصرفکنندگان را تشویق کنید تا انتقادها و پیشنهادات خود را امضا کنند."