Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری مداری یا مشتری ستیزی؟/ بخش دوم

نویسنده:

(3 صفحه - از 35 تا 37)

خلاصه ماشینی:

"نکته جالب در این گزارش،ترکیب گروه‌های سنی 20 سال‌ و یا زیر 20 ساله‌هاست که تقریبا به اتفاق همگی‌شان ـاز رفتن‌ به بانک خجالت می‌کشند و معتقدند که کارمندان بانک آنان را افرادی ضعیف و کم سواد تلقی می‌کنند و اما علت این امر: *خانمی 18 ساله می‌گوید:هر موقع که برای فرم دانشگاه‌ خودم و یا با دوستایم به یک بانک می‌رویم،کافی است که‌ مقداری امضا کم و زیاد باشد و یا تاریخ یادت برود و یا رقم به‌ حروف و یا عدد نوشته نشده باشد،کلی احساس شرمندگی‌ می‌کنیم و عذر خواهی،اما کارمندان بانک انگار تازه یک سوژه‌ پیدا کرده‌اند و با کلی توضیحات اضافی که باید اینکار را بکنید، آن کار را نکنید و... *خانمی 27 ساله و دانشجو می‌گوید:خیلی وقت‌ها به این‌ مساله فکر می‌کنم که چرا کارکنان بانک‌ها-البته تعدادی از آنها -رفتار خوبی با مشتریان ندارند؟آنها طوری با مشتری برخورد می‌کنند،مثل این‌که مردم بیسواد و بیکارند و برای‌ وقت تلف کردن به بانک مراجعه می‌کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.