Skip to main content
فهرست مقالات

برگه اشتراک

(1 صفحه - از 37 تا 37)

کلید واژه های ماشینی : بانک، کارکنان بانک به کمک متصدیان، متصدیان بانک بحث جدیدی، مشتری، مشتری بانک، بانک ملی، رابطه مشتری با متصدیان بانک، عوض، بحث رابطه مشتری با متصدیان، کارکنان بانک موثر

خلاصه ماشینی:

"*آقایی 26 ساله هم در پاسخ سوالم که رضایت خاطر شما از مراجعه به بانک‌ها به چه میزان است،با خنده گفت:کارمند بانک ملی هستم و می‌دانم که مردم مشکلات مختلفی در مراجعه به بانک دارند. علت این‌ امر را می‌دانید؟گفت:بانک ملی به دلیل این‌که با حساب‌های‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) دولتی بسیار سروکار دارد،به همین نسبت،فعالیت‌های بانکی‌ و مشتریان بیشتری هم دارد. این کارمند افزود:همچنین‌ معتقدم که در طی ساعات نه تا 11 که باید پاسخگوی کلر بود،با تغییر ساعت کار،تعداد مشتری در این زمان در بانک زیاد شده است و همین مساله،یکی از اساسی‌ترین عوامل‌ گله‌مندی‌های مردم است. بانک و اقتصاد (به تصویر صفحه مراجعه شود) البته کارهای عقب افتاده و یا کارهای دوستان و آشنایان هم باید انجام‌ گیرد،اما نه به قیمت معطلی‌ و بی‌احترامی به مردم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.