Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگی های روابط کارگزاری بین بانکی کارآمد

نویسنده:

(3 صفحه - از 41 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : روابط کارگزاری بین‌بانکی کارآمد، ویژگی روابط کارگزاری بین‌بانکی، روابط‌عمومی، عمومی‌هاست، سازمان، نقش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها، روابط عمومی‌ها به‌دلیل جایگاه راهبردی، نقش راهبردی روابط‌عمومی، آینده، جایگاه روابط کارگزاری

خلاصه ماشینی:

"com اشاره آنچه در نظام بانکی ایران به عنوان روابط کارگزاری شناخته می‌شود،یا به علت وجود ذهنیت و نگرش سنتی و یا به علت عدم همگامی با تحولات روز دنیا،از آنچه امروزه در دنیا به عنوان روابط کارگزاری‌ شناخته می‌شود،فاصله بسیاری گرفته است. در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان ارتباط و اهمیت این مقوله با روابط عمومی و رویکردهای‌ نوین آن و لزوم بازنگری روش‌های موجود و جایگاه‌ روابط کارگزاری،ویژگی روابط کارگزاری‌ بین بانکی کارآمد بررسی شود. شایان ذکر است که طبق بررسی‌های به عمل آمده، موضوع روابط کارگزاری-به‌طور اخص-و جنبه‌های‌ روابط عمومی آن-به‌طور اعم-از نگاه پژوهشگران‌ کشورمان دور مانده و علت مهجور ماندن آن را احتمالا می‌توان در تخصصی بودن بحث و عدم‌توجه به‌ جایگاه ویژه آن در صنعت بانکداری،علی الخصوص‌ پس از ظهور عصر دیجیتال و الکتونیک جست. روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی‌ زیربنایی خود می‌توانند سازمان را در همگامی با پیشرفت و تحولات جمهانی یاری دهند،چرا که‌ روابط عمومی یک سازمانی پویا و ارگانیک است‌ که هیچگاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.