Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگی های روابط کارگزاری بین بانکی کارآمد

نویسنده:

(3 صفحه - از 41 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : روابط کارگزاری بین‌بانکی کارآمد، ویژگی روابط کارگزاری بین‌بانکی، روابط‌عمومی، عمومی‌هاست، سازمان، نقش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها، روابط عمومی‌ها به‌دلیل جایگاه راهبردی، نقش راهبردی روابط‌عمومی، آینده، جایگاه روابط کارگزاری، اهم نقش‌های روابط‌عمومی، روابط عمومی‌های کارآمد، روابط عمومی‌هاست، مقوله روابط‌عمومی، اجتماعی، بانک ملت، اقتصاد ایران، ساختار، دنیا، فعالیت مداوم روابط عمومی‌هاست، کلیت لفظ عمومی، علت عدم همگامی با تحولات، علت، کلی، سازمان با روابط‌عمومی، مقوله با روابط‌عمومی، روابط‌عمومی در کشور، روابط‌عمومی در ارتباط، تحولات روز دنیا، روابط‌عمومی کار مدیریت

خلاصه ماشینی: "com اشاره آنچه در نظام بانکی ایران به عنوان روابط کارگزاری شناخته می‌شود،یا به علت وجود ذهنیت و نگرش سنتی و یا به علت عدم همگامی با تحولات روز دنیا،از آنچه امروزه در دنیا به عنوان روابط کارگزاری‌ شناخته می‌شود،فاصله بسیاری گرفته است. در این مقاله سعی شده است تا ضمن بیان ارتباط و اهمیت این مقوله با روابط عمومی و رویکردهای‌ نوین آن و لزوم بازنگری روش‌های موجود و جایگاه‌ روابط کارگزاری،ویژگی روابط کارگزاری‌ بین بانکی کارآمد بررسی شود. شایان ذکر است که طبق بررسی‌های به عمل آمده، موضوع روابط کارگزاری-به‌طور اخص-و جنبه‌های‌ روابط عمومی آن-به‌طور اعم-از نگاه پژوهشگران‌ کشورمان دور مانده و علت مهجور ماندن آن را احتمالا می‌توان در تخصصی بودن بحث و عدم‌توجه به‌ جایگاه ویژه آن در صنعت بانکداری،علی الخصوص‌ پس از ظهور عصر دیجیتال و الکتونیک جست. روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی‌ زیربنایی خود می‌توانند سازمان را در همگامی با پیشرفت و تحولات جمهانی یاری دهند،چرا که‌ روابط عمومی یک سازمانی پویا و ارگانیک است‌ که هیچگاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.