Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری ستیزی یا مشتری مداری؟

نویسنده:

(2 صفحه - از 40 تا 41)

خلاصه ماشینی:

"جدول شماره یک تعداد دفعات مراجعه به بانک در یک ماه (به تصویر صفحه مراجعه شود) اما در خصوص میزان رضایت از برخورد کارکنان‌ بانک‌ها طبق آمار به‌دست‌آمده،65 درصد از پاسخگویان از برخورد کارکنان بانک‌ها ناراضی بودند و تنها 21 درصد رضایت کامل خود را اعلام کردند،یعنی‌ بیش از نصف افرادی که پرسشنامه را تکمیل نمودند و بیش از 06 درصدشان نیز تحصیلکرده هستند،از برخورد کارکنان بانک‌ها رضایت ندارند(جدول شماره دو). جدول شماره چهار مراجعان به بانک‌ها (به تصویر صفحه مراجعه شود) همانطور که قبلا هم اشاره شد،بسیاری از پاسخگویان،در پرسشنامه خود نام شعبی را که‌ برخورد نامناسب داشته‌اند،ذکر نموده‌اند،اما با توجه به‌ این‌که مجله بانک و اقتصاد درصدد رفع کاستی‌ها و کاهش تنش‌ها بین مشتریان و کارکنان بانک‌ها است، لذا از ذکر نام شعبه و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.