Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی کارآمد (راز بقای ارایه کنندگان خدمات پرداخت و دستگاه های پایانه فروش)

نویسنده:

(4 صفحه - از 38 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : خدمات پرداخت و دستگاه‌های پایانه ،پرداخت و دستگاه‌های پایانه فروش ،بازاریابی ،بانک ،ارایه ،صنعت ،بقای ارایه کنندگان خدمات پرداخت ،رقابتی ،خدمات ،پول ،مزیت رقابتی ،محصول ،مشتری ،بقای ارایه کنندگا خدمات پرداخت ،نصب دستگاه‌های پایانه فروش ،نصب دستگاه‌های POS ،دستگاه‌های POS ،راز بقای ارایه کنندگان خدمات ،قیمت ،بازاریابی کارآمد ،پول الکترونیکی ،بازاریابی کار ،مشکلات شرکت‌های ارایه‌کننده خدمات پرداخت ،بانک مرکزی ،مشتریان ،اقدامات ،ارایه خدمات بانک‌ها به مشتریان ،جهت فعالیت شرکت‌های PSP ،رقبا ،ایجاد مزیت رقابتی

خلاصه ماشینی:

"به عبارت دیگر،ضوابط و مقررات تعیین شده‌ برای این شرکت‌ها توسط بانک مرکزی از یک سو،و فقدان فرهنگ استفاده از کارت‌های اعتباری و نقدی‌ در جامعه و در نتیجه،مقاومت فروشگاه‌ها و نقاط تجاری در برابر نصب دستگاه‌های POS از سوی‌ دیگر،مشکلاتی را در فرایند بازاریابی و به طور دقیق‌تر در بخش تعیین آمیخته بازاریابی این‌ دستگاه‌ها برای شرکتی‌های PSP به وجود آورداند. 3. با توجه به مطالب بیان شده،در این تحقیق، درصدد یافتن پاسخ مناسب به این سوالات هستیم که‌ آیا شرکت‌های ارایه کننده سیستم پرداخت،در ایجاد مزیت رقابتی با مشکل مواجه هستند؟و در صورت‌ مثبت بودن پاسخ،آیا دو عامل فرهنگ استفاده از دستگاه‌های POS در جامعه و شرایط خاص‌ به وجود آمده در این صنعت به دلیل مقررات بانک‌ مرکزی،موانع ایجاد مزیت رقابتی بشمار می‌روند؟در جهت دستیابی به پاسخ‌های مناسب به سوالات‌ مذکور،از یک فرضیه اصلی و دو فرضیه فرعی استفاده‌ شده است. این مشکلات ریشه در نوپایی صنعت، مشکلات شرکت‌های ارایه کننده خدمات‌ پرداخت عبارتند از:ضوابط و مقررات‌ تعیین شده از سوی بانک مرکزی،فقدان‌ فرهنگ استفاده از کارت‌های اعتباری و نقدی،مقاومت فروشگاه‌ها و نقاط تجاری در برابر نصب دستگاه‌های POS ،حجم زیاد سرمایه گذاری اولیه،دیر بازگشت بودن‌ سرمایه گذاری،اقدام مستقمی بعضی از بانک‌ها در زمینه نصب POS و تحمیل‌ شرایط رقابتی غیر عادلانه."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.