Skip to main content
فهرست مقالات

گزارش: مدیران نشر بخوانند: برای تبلیغ کتاب، صدای کدام رسانه بلندتر است

گزارشگر: ؛

مرداد 1384 - شماره 94 (4 صفحه - از 12 تا 15)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغ کتاب ،تومان ،پیک برتر ،شهرداری تهران ،متری ،تابلوهای تبلیغاتی ،تبلیغاتی ،سازمان زیباسازی شهرداری تهران ،روزنامهء ،تخفیف بدهیم ،تومان و روزنامهء ،روزنامهء ایران ،روزنامهء جام‌جم ،زیباسازی شهرداری ،تبلیغ می‌شود ،سازمان زیباسازی شهرداری ،دستگاه اتوبوس ،درصد تخفیف ،کتاب‌های جدید ،قرار گیرد ،قرار دارند

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.