Skip to main content
فهرست مقالات

جلب وفاداری مشتری

مترجم:

(2 صفحه - از 46 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، اطلاعات، بانکداری، مشتریان، جلب وفاداری مشتری، اینترنت، بانک‌های معتبر خدمات بانکداری، استراتژی وفاداری مشتری، کامپیوتر، خدمات

خلاصه ماشینی:

"این‌ متدهای جدید مشتری‌ها را به طور روز افزونی‌ محور توجه خود قرار می‌دهند و چنانچه مشتری‌ با خدمات خوب قدیمی ضمانت نشود،حفظ مشتری برای بانک‌ها بسیار مشکل خواهد بود. این روند،امروزه با ارایه‌ @کسانی که خدمات بانکی‌ شبکه‌ای( online ارایه میدهند، باید هشیار باشند که چنانچه در صدد حفظ قدرت رقابت خود هستند،باید به روابط خود با مشتری توجه کنند. امروزه تمام بانک‌های معتبر خدمات‌ بانکداری online را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند،زیرا بدون ارایه چنین خدماتی،با ریسک از دست دادن و واگذاری مشتریان خود به‌ رقبا مواجه می‌شوند،رقبایی که مشتاقانه دامنه‌ وسیع‌تری از خدمات بانکی را در اختیار مشتریان‌ قرار می‌دهند. برای‌ انجام این کار نیز تنها راهی که در پیش رو دارند، این است که ثابت کنند که نیازهای مشتریان خود را درک می‌کنند و خود را وقف ارایه خدمات به‌ مشتریان کرده‌اند،و این امر تنها از طریق متد کارآمد مدیریت روابط مشتری قابل اجراست."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.