Skip to main content
فهرست مقالات

در جبهه «مدیریت ارتباط مشتری» چه می گذرد؟

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 30 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، مدیریت ارتباط مشتری، مرکز فراخوان و دریافت پیام، راهکارهای مدیریت ارتباط مشتری عملیاتی، فراخوان و دریافت پیام مشتری، اطلاعات، مشتریان، نان، بازده‌ی، فراخوان و دریافت پیام‌های مشتریان

خلاصه ماشینی:

"از آن گذشته،امتیاز و فایده برخورداری از مرکز فراخوانی که به نحوی کارآمدتر و پربازده‌تر محصولات و فرآورده‌های نادرست به مشتریان‌ عرضه می‌کند،در چیست؟ اساسا بانک‌ها برای آنکه مدیریت ارتباط مشتری را کارآمد و اثربخش سازند،ناچارند نرم افزاری اضافی را طراحی کنند و مورد استفاده‌ قرار دهند که قابلیت انجام دو کار را داراست. به عنوان مثال،زمانی که‌ مشتری با مرکز فراخوان و دریافت پیام‌های‌ مشتری تماس تلفنی برقرار می‌کند،پیشنهادها بلافاصله ثبت خواهند شد تا بررسی شود که آیا محصول مناسب و شایسته‌ای برای آنها وجود دارد یا خیر؟چنانچه پاسخ مثبت باشد،یک‌ پیشنهاد یا طرح محصول به صورت خودکار بر صفحه نمایش کارگز یا صنعتگر عمومی مخابره و منتشر خواهد شد و این خود با دلایلی همراه‌ است که برای ارتباط این پیشنهاد به مشتری و نیز امکان احتمالی بودن پذیرش این پیشنهاد یا عرضه(محصول)از سوی آنها مطرح می‌شود. اگر واژه با اصطلاح جدیدی برای این نوع‌ نرم افزار ابداع می‌شد و خطی ترسیم می‌شد که‌ راهکارهای سنتی و قدیمی مدیریت ارتباط مشتری را(که به کمپانی‌ها یاری می‌رساند تا کارآیی و بازده بیشتری داشته باشند)از نسل‌ جدید ابزار ارتباط سازمان یافته مشتری مانند مدیریت ارزش مشتری( CVM )و مدیریت‌ تعامل مشتری( CIM )(که راهی است به سوی‌ اثربخشی و تقریب به هدف)جدا می‌ساخت، چه بسا فرجی می‌شد و مؤثر می‌افتاد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.