Skip to main content
فهرست مقالات

بانکداری فراگیر

مترجم:

(3 صفحه - از 43 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، اطلاعات، تجارت الکترونیکی، CRM، بانک اطلاعاتی استفاده، سیستم سادهء بانک اطلاعاتی استفاده، سیستم، مشتری‌ها، استراتژی، فروش، سیستم ساده بانک اطلاعاتی، محصولات، بانکداری فراگیر، مشتریان، خدمات تجارت الکترونیکی، استراتژی مدیریت روابط مشتری استفاده، سیستم‌های فروش اینترنتی هزینه، شراکت، ارایه، بانک‌های اطلاعاتی فروش، سیستم CRM، مدیریت، مشتری‌های، خدمات تجارت الکترونیکی با استفاده، طرح‌های تجارت الکترونیکی مشتریان، خدمات، تجارت الکترونیکی مشتریان عمل، اصول CRM، قرار دادن کلیهء اطلاعات، اطلاعات مربوط به مشتری

خلاصه ماشینی: "تنها مشکل این است که اصول CRM تا حدودی به صاحبان بانک‌های عمده تحمیل شده‌ است،یعنی«یا خود را با آن وفق بده یا تجارت را از دست خواهی داد!»بنابراین،تعجبی ندارد که‌ تحقیقات انجام شدهء اخیر نشان می‌دهند که 61 درصد از بانک‌هایی که با آنها مصاحبه شده‌ است،مدعی هستند که راهکار CRM را بکار بسته‌اند و این سیستم تا کنون تبادلات خارجی‌ اصلی،فرعی و درآمد ثابت آنها را که به طور تنگاتنگی به وسیلهء شرکت‌های مالی و سهامی‌ تأمین می‌شود،تحت پوشش قرار داده است. به طور کلی، CRM باید از تجارت متفاوت‌ باشد،زیرا محصولات در معرض فروش‌ بانک‌های عمده،کاملا ثابت و غیر قابل انعطافند و تا کنون تجارت بر روی خطوط تولید خصوصی‌ با جریان کمی-البته اگر وجود داشته باشد- @اکثر بانک‌هایی که مدعی استفاده‌ از سیستم CRM هستند،در واقع، فقط از سیستم ساده بانک اطلاعاتی‌ استفاده می‌کنند. چه تعداد از بانک‌ها عمده صادقانه‌ می‌توانند ادعا کنند که هم اکنون از فواید حقیقی‌ CRM بهره می‌برند؟نکته این است که‌ سیستم‌های CRM ممکن نیست که به طور جداگانه تغییرات اساسی مورد نیاز برای تمرکز بر روی مشتری را موجب شوند،بلکه تغییرات‌ فرهنگی و مدیریت قوی هم بسیار حیاتی و مهم‌ است. این امر برای بانک بدین معنی است که‌ می‌توان نیازها و ملزومات خرید و فروش‌ مشتری را از طریق اینترنت دریافت کرد،و به‌ بانک اطلاعات داد و سریعتر پاسخ را تهیه کرد. » دویچه بانک هم اینک با حدود 120000 مشتری مشترک،علاوه بر محصولات مالی خود، خدمات تجارت الکترونیکی را نیز از طریق‌ بانک‌های اطلاعاتی فروش،پرداخت و محصولات فروش مستقیم در اختیار مشتری‌ها خود قرار می‌دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.