Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به وضعیت خدمات بانک های ایران

گزارشگر: ؛

خرداد 1380 - شماره 17 (3 صفحه - از 29 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : خدمات بانک‌ها ،بانکی ،سیستم بانکی ،بانک‌های دولتی ،بانک‌های خصوصی ،تحقیقات بازاریابی ،بانک ملی ،ارایه خدمات ،رقابتی ،خدمات بانکی ،انتظار مشتریان ،مدیر روابط‌عمومی بانک ملی ،ارایه می‌دهد ،خواسته‌های مشتریان ،خصوصی ،خدمات جدید ،قرعه‌کشی حساب‌های ،جدید ،روابط‌عمومی بانک ،خواسته‌های مردم ،مدیر روابط‌عمومی بانک ،خصوصی رقابت ،شرایط رقابتی ،مورد توجه

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.