Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری

نویسنده:

(3 صفحه - از 46 تا 48)

کلید واژه های ماشینی : مشتری ،بانک ،کارکنان ،مشتریان ،مشتری‌گرایی ،کارکنان بانک ،رضایت مشتری ،بازار ،به‌سوی فلسفه بازاریابی مشتری‌گرا ،بازاریابی ،رضایت مشتریان ،افزایش رضایت مشتریان بانک فراهم ،مدیران ،استانداردهای جهانی کیفیت نیازهای مشتریان ،کیفیت ،فلسفه بازاریابی مشتری‌گرا حرکت ،ارایه خدمات ،فلسفه بازاریابی مشتری‌گرایی موجبات موفقیت ،خدمات ،رقابت ،موفقیت در عملیات بانکداری ،رقبای ،نیازهای مشتری ،افزایش رضایت مشتریان ،مدیران شعب ،نیازهای مشتریان ،نیازهای آینده مشتریان ،جذب ،راهی به‌سوی موفقیت ،کارکنان بانک با مشتریان

خلاصه ماشینی:

"یک مدیر شعبه بایستی با مشتریان اصلی و در حال رشد خود به نحوی ارتباط برقرار کند که آنها برای‌ دریافت خدمات بانکی در آینده نیز به آن شعبه‌ مراجعه کنند و از طرف دیگر،آنها مشتریانی‌ دیگر را نیز به این کار ترغیب کنند. امروزه بانک‌ها تمام تلاش خود را برای حفظ مشتریان فعلی خود بکار بسته‌اند،زیرا آنها به خوبی می‌دانند که هزینه‌های جذب یک‌ مشتری چند برابر هزینه‌های حفظ یک مشتری‌ است. کارکنان بانک بایستی از طریق پاسخ به‌ سؤال‌های زیر،نگرش خود را نسبت به موضوع‌ روابط با مشتریان ارزیابی کنند: -آیا با مشتریان مثل یک دوست رفتار می‌کنیم؟ -آیا ارتباط ما با مشتریان مودبانه و محترمانه‌ است؟ -آیا با مشتریان رفتاری کاملا انسانی داریم؟ -آیا سعی داریم که با صرف دقت و کار بیشتر،موجبات رضایت کامل مشتریان را فراهم‌ آوریم؟ -آیا واقعا خواهان برقراری روابط عالی با مشتریان هستیم؟ ما در زیر،مهمترین استراتژی‌های مربوط به‌ کمک به مشتری‌گرا شدن بانک را مورد بررسی‌ قرار می‌دهیم. از طریق این فرایند سرمایه‌گذاری و اعطای‌ اعتبارات،بانک‌ها بایستی بتوانند نه تنها تمامی‌ چنانچه بانک‌ها نتوانند با استفاده از استانداردهای جهانی‌ کیفیت،نیازهای مشتریان خود را برآورده سازند،قطعا با ورود رقبای‌ خصوصی،سهم بازار خود را از دست خواهند داد. برای دستیابی به سود مورد انتظار در یک شرایط رقابتی،هر بانکی بایستی‌ سعی کند که موجبات افزایش رضایت مشتریان‌ خود را فراهم آورد،چون افزایش رضایت‌ مشتریان منجر به وفاداری مشتریان به بانک و تکرار انجام معاملات با بانک می‌شود و این‌ تکرار معاملات مشتریان با بانک هم زمینه‌های‌ فعالیت و سودآوری بیشتر بانک‌ها را فراهم‌ می‌آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.