Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری

نویسنده: ؛

خرداد 1380 - شماره 17 (3 صفحه - از 46 تا 48)

کلید واژه های ماشینی : مشتری‌گرایی ،فلسفه بازاریابی مشتری‌گرا ،مشتری‌گرا ،رضایت مشتریان ،ارایه خدمات ،خدمات به مشتری ،مشتری‌گرایی در بانک ،فلسفه بازاریابی ،استانداردهای جهانی کیفیت ،افزایش رضایت مشتریان ،نیازهای آینده مشتریان ،مدیران شعب ،نیازهای مشتریان ،کارکنان بانک ،بانکی ،مشتریان اصلی ،سعی ،خدمات بانکی ،مدیریت بازاریابی ،مشتری‌گرا شدن بانک ،جهانی کیفیت ،هزینه‌های جذب ،رییس شعبه ،برقراری روابط ،ارزش‌های مشتری‌گرایی ،سعی و تلاش ،مشتری‌گرا شدن ،رقبای خصوصی ،افزایش توان ،کسب برتری

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.