Skip to main content
فهرست مقالات

خواست های مشتریان از سیستم بانکی

گزارشگر:

(3 صفحه - از 41 تا 43)

خلاصه ماشینی:

"فرخزاد،مسؤول حسابداری و قائم مقام یک‌ شکرت تولیدی بزرگترین مشکل را دولتی بودن‌ سیستم بانکی و رقابتی نبودن بانک‌ها می‌داند و می‌گوید:بانک‌ها باید از نظر سرویس‌دهی با هم‌ رقابت داشته باشند تا اگر نیاز یک مشتری از سوی یک بانک برطرف نشد،مشتری بتواند به سراغ بانک دیگر با سرویس‌دهی بهتر برود. حال،چرا وقتی که مشتری‌ به عنوان یک میهمان وارد بانک می‌شود،همه‌ خود را میزبان نمی‌دانیم و همه منتظریم تا هر کسی کار خود را به تنهایی انجام دهد؟چرا مثل زمانی که در خانه کارمان زیاد می‌شود و از عهده یک نفر خارج می‌شود،به یکیدگر کمک‌ نمی‌کنیم؟وی ضمن اظهار تأسف از وجود این گونه دیدگاه‌ها در شعب می‌گوید:البته هر فردی در شعبه وظیفه‌ای دارد و باید به تنهایی از عهده کار خودش برآید،بلی،در قانون چنین‌ است،اما آیا این گونه طرز فکرها در رفاقت و صمیمیت نیز قابل قبول است؟وی می‌افزاید:به‌ اعتقاد من،اگر همه همکاران خود را مانند اعضای یک خانواده حس کنند و به یکدیگر احساس تعلق داشته باشند و مشتری را به عنوان‌ میهمان خو تلقی کنند،در اینصورت،حتی اگر بوروکراسی هم در بانک باشد،اما چون محیط دوستانه است،خود مشتری معطل شدن و گذشت زمان را حس نمی‌کند،چون می‌بیند که‌ همه افراد در شعبه در حال تکاپو و سرویس‌دهی‌ مطلوب هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.