Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات بانک ها و ارتباط آن با سطح خدمات بانک ها

(3 صفحه - از 16 تا 18)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، مشتری، بازار، مشتریان، سطح خدمات بانک ها، خدمات، بازاریابی، رقابتی، نیازها و عوامل رضایت مشتریان، بازاریابی خدمات بانکی

خلاصه ماشینی:

"با توجه به اینکه یکی از عوامل مؤثر در میزان رضایتمندی‌ مشتریان بانک‌ها،موضوع تبلیغات بانک‌هاست و نحوه‌ تبلیغات بانک‌ها می‌تواند به طور مثبت یا منفی در میزان گرایش‌ اولیه و رضایت یا عدم رضایت بعدی مشتریان مؤثر باشد،لذا اندکی هم به این موضوع-تبلیغ-می‌پردازیم: نگاه اول در شرایط رقابتی،بازارها محدودند و مشتری کمیاب است و هر بانکی هم برای ادامه حیات خود در پی آن است تا با تشخیص‌ نیاز مشتری و ارایه خدمات مختلف و مناسب به بازار،در صحنه‌ رقابت از دیگران پیشی بگیرد. در سیستم بانکی،تبلیغات ابزاری است که برخی از مدیران برای بقای خود از آن استفاده می‌کنند،البته این وضع به دلیل‌ دولتی بودن بانک‌ها است و با توجه به تغییرات اندک در سیستم‌ بانکداری داخلی و فعال شدن نسبی بخش خصوصی،می‌توان‌ انتظار داشت که وضع جدید انگیزه‌ای باشد برای ایجاد رقابت در ارایه خدمات بانکی و در نتیجه،تحرک و شادابی و تازگی در این‌ سیستم. همزمان با برگزاری‌ این سمینار،دکتر حمیدرضا سعیدنیا،عضو هیأت علمی دانشگاه و مدیر تحقیقات و برنامه‌ریزی یکی از شرکت‌های فعال کشورمان‌ هم به چند سؤال خبرنگار نشریه بانک و اقتصاد پاسخ داد که فشرده‌ آن را در زیر می‌خوانید: آیا تبلیغات در سیستم بانکی باید وجود داشته باشد؟آیا بانک‌ها باید به دنبال بازاریابی باشند یا خیر؟چگونه؟ از زمانی که جنین در رحم مادر شکل می‌گیرد و در حال رشد است،با تکان‌های مداوم،خود را مطرح می‌کند و می‌خواهد جایی را برای خود بیابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.