Skip to main content
فهرست مقالات

پیش نیاز اصلاحات ساختاری در نظام بانکی: شناسایی سطوح نیازها و عوامل مؤثر در رضایت مشتریان

نویسنده: ؛ ؛ ؛

مرداد 1381 - شماره 26 (12 صفحه - از 18 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : رضایت مشتری ،رضایت مشتریان ،بانکی ،رضایت‌مندی مشتری ،رضایت کلی مشتریان بانک ،رضایت کلی مشتریان ،نظام بانکی ،سطوح نیازها و عوامل ،مشتریان بانک ،سطوح نیازها و عوامل رضایت ،عوامل رضایت مشتریان ،متغیرهای مربوط به رضایت ،رضایت‌مندی مشتریان ،رضایت مشتریان بانک ،تحلیل عاملی ،خدمات بانک ،انتظارهای مشتری ،شناسایی سطوح نیازها ،سطوح نیازها ،کارکنان شعب با مشتریان ،درصد واریانس کل ،شعب با مشتریان بانک ،واریانس کل ،خدمات بانکی ،مشتریان از بانک ،سیستم بانکی ،رضایت کلی ،نیازهای مشتریان شده ،ضریب همبستگی ،درصد کل واریانس

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.