Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی عوامل مرتبط با رضایت مشتریان از تسهیلات بانکی/ بخش دوم

نویسنده: ؛

اردیبهشت 1383 - شماره 45 (5 صفحه - از 46 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : رضایت مشتری ،رضایت مشتریان ،شاخص‌های رضایت مشتری ،آزمون رابطه معنی‌داری متغیر ،رضایت‌مندی مشتری ،کارکنان با رضایت مشتری ،بانکی ،شاخص‌های رضایت مشتریان ،میزان توجه مشتریان بانک ،شاخص‌های رضایت ،ACSl ،مدل ACSl ،کیفیت و رضایت مشتری ،ارایه خدمات ،جدول خی‌دو ،بحث رضایت‌مندی مشتری ،هم‌دلی با مشتری ،انتظارات مشتری ،خی‌دو ،مشتریان بانک ،رابطه معنی‌داری ،معنی‌داری ،ارایه می‌نماید ،میزان تسهیلات اعطایی ،ارایه می‌دهد ،ملموس بودن خدمات ،سرعت‌عمل کارکنان ،امنیت بانکی ،تخصص کارکنان ،الگوریتم فرصت

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.