Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی عوامل مرتبط با رضایت مشتریان از تسهیلات بانکی/ بخش دوم

نویسنده:

(5 صفحه - از 46 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : رضایت مشتری، مشتری، رضایت مشتریان از تسهیلات بانکی، مشتریان، بانک، کارکنان، اطلاعات، شاخص‌های رضایت مشتری، عوامل مرتبط با رضایت مشتریان، مدل

خلاصه ماشینی:

"تجزیه و تحلیل اطلاعات:همانطور که بیان‌ شد،پژوهش حاضر در پی آن است تا با بهره‌گیری از روش‌های آمار استنباطی،نه فرضیه مطرح شده را مورد آزمون قرار دهد و درنهایت،مشخص نماید که آیا بین رضایت مشتریان و هریک از فرضیات رابطه‌ معنی‌داری وجود دارد یا خیر؟و چه عوامل دارای‌ رضایت بیشتر و چه عواملی دارای رضایت کمتر در نزد مشتریان هستند؟به جهت تحقق این امر،با استفاده‌ از نرم‌افزار SPSS و از روش‌های آزمونی تی (T-Test) ، نمودار شماره چهار (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره یک‌ جدول خی‌دو برای آزمون رابطه معنی‌داری متغیر دقب عمل و تخصص کارکنان با رضایت مشتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره دو جدول خی‌دو برای آزمون رابطه معنی‌داری متغیر سرعت عمل کارکنان با رضایت مشتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره سه‌ جدول خی‌دو برای آزمون رابطه معنی‌داری متغیر نحوه رفتار کارکنان با رضایت مشتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره چهار جدول خی‌دو برای آزمون رابطه معنی‌داری متغیر امنیت بانکی با رضایت مشتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره پنج‌ جدول خی‌دو برای آزمون رابطه معنی‌داری متغیر میزان تسهیلات اعطایی با رضایت مشتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره شش‌ جدول خی‌دو برای آزمون رابطه معنی‌داری متغیر رویه‌های اداری فعلی بانک با رضایت مشتری (به تصویر صفحه مراجعه شود) آزمون آماری خی‌دو،تحلیل واریانس فریدمن و الگوریتم فرصت،فرضیه‌ها و همچنین،شاخص‌های‌ رضایت مشتریان(پنج بعد)مورد آزمون قرار گرفت که‌ نتایج آن در ادامه می‌آید:در جدول شماره یک تا شش‌ فرض Ho بیانگر ارتباط متغیر مورد نظر با رضایت مشتری می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.